Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie jest opłacalna i nigdy nie będzie. Zbyt wiele kombinacji przezbrojenia tds'a na benzynkę zaczynając od silnika,sterowania kompa, skrzynia,wydech,dyfer itp. :nienie:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
aha rozumie pewnie i zawieeszenie wchodzi w to i hamulce, a gdyby chodziło o 3.0 w diesel czy to jest tez takie kombinowanie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opłacalne jest jedynie gdy przekładasz na silnik z tej samej rodziny, np z M52B20-->M52B28 czy M54B22-->M54B30.

W przypadku zmian z diesla na benzynę i odwrotnie, a nawet zmianę z diesla na diesla, ale różniącego się tak wieloma rzeczami jest to po prostu nie opłacalne.

Po pierwsze, zebranie wszystkich gratów sprawi masę problemów, i zeżre domowy budżet, do tego poskładanie tego do kupy będzie niezłym cyrkiem.

Co dalej, odsprzedanie takiego składaka będzie wręcz niemożliwe.

Jedyny przypadek opłacalności takiego swapu, to np anglik jako dawca, lub przykasowane inne auto, z którego większość części da radę odzyskać.

Opublikowano
ALe nawet w tym przypadku upgrade z 2.5tds na 3.0d to ciężki kawałek do ugryzienia, praktycznie wszystko do zmiany lub przeróbki - kolego odpuść temat lub sprzedaj posiadane auto,dozbieraj kasy i kup trochę mocniejsze
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.