Skocz do zawartości

E39 520D Problem z odpalaniem na letnim silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz kolejny, z kolejnym problemem!

 

Jakiś czas temu zregenerowano mi pompę wtryskową. Następnie poprzez złe ustawienie kąta wtrysku bmka miała "tymczasową turbo dziurę", co ustąpiło po poprawnym ustawieniu kąta. Na dzień dzisiejszy problem wygląda następująco. Po właściwym ustawieniu pompy wtryskowej moje bmw bez problemu odpala na zimnym silniku oraz na ciepłym gdy jest dobrze rozgrzana. Problem pojawia się gdy temperatura silnika po przejażdżce spadnie gdzieś tak pomiędzy 30, a 70 stopni. Wówczas to, gdy chcę ponownie odpalić silnik, muszę dłużej, bo ok. 3 - 4 sekund, kręcić rozrusznikiem. Gdy auto w końcu odpala, za bmką pojawia się błękitna chmurka.

 

Proszę pomóżcie mi, bo dzisiaj byłem już u czwartego mechanika i ten oferował mi jakiś "Diesel Easy Start" aby świece cały czas grzały, a samego problemu bez środków zastępczych rozwiązać nie potrafił. Co może być przyczyną powyższego stan rzeczy?

 

pozdrawiam serdecznie

Opublikowano

Jeśli masz 520d to chyba masz pompę cr a nie pompę wtryskową. Kąta wtrysku też chyba nie ustawia się w silnikach CR.

Zacznij od najtańszych rzeczy. Na pewno nie zaszkodzą a na pewno pomogą choć nie koniecznie w Twoim przypadku.

http://allegro.pl/liqui-moly-lm2666-diesel-spulung-czysci-wtryski-on-i5030660165.html

http://allegro.pl/diesel-czyszczenie-wytryskow-supermocny-liqui-moly-i5035558696.html

 

i czujniki temperatury jeszcze. Ale świece żarowe tak apropos powinny grzać przy 5stC i mniej. Powyżej nie.

No i najdroższe. Pompa CR źle zrobiona.

 

Co ciekawe wychodziły e39 na pompie wtryskowej. Jedynie 525tds

Opublikowano
Jeśli masz 520d to chyba masz pompę cr a nie pompę wtryskową. Kąta wtrysku też chyba nie ustawia się w silnikach CR.

Zacznij od najtańszych rzeczy. Na pewno nie zaszkodzą a na pewno pomogą choć nie koniecznie w Twoim przypadku.

http://allegro.pl/liqui-moly-lm2666-diesel-spulung-czysci-wtryski-on-i5030660165.html

http://allegro.pl/diesel-czyszczenie-wytryskow-supermocny-liqui-moly-i5035558696.html

 

i czujniki temperatury jeszcze. Ale świece żarowe tak apropos powinny grzać przy 5stC i mniej. Powyżej nie.

No i najdroższe. Pompa CR źle zrobiona.

 

Co ciekawe wychodziły e39 na pompie wtryskowej. Jedynie 525tds

 

Takie ciekawostki zostaw sobie dla siebie a nie pisz głupot na forum :mad2: . W 520d nie ma żadnej pompy CR tylko zwykła pompa rozdzielaczowa (rotacyjna) VP44.

Opublikowano
Kolega wyżej ma słuszność. W 520d e39 nie było CR. U mnie jest nieszczęsna vp44, która jednak w moim przypadku przeszła już reinkarnację. :) Mimo wszystko dziękuję za chęć udzielenia pomocy i liczę na dalsze porady. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.