Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam zamiar zalozyc gaz do tego motoru, co o tym sadzicie? Jak silnik zareaguje na to i jak bd wygladac eksploatacja :D
Opublikowano

Ten silniczek i tak jest wystarczająca oszczędny, ale jeśli chcesz to...

Dobra instalacja + fachowiec = dobra robota. Będzie działać jak w każdym silniku bmw. Jeśli będzie dobrze to nie odczujesz różnicy.

PS: Jak się silnik sprawuje? :8)

Opublikowano
Musze przyznac ze uzytkuje autko z tym silnikiem od niedawna, ale jestem z niego bardzo zadowolony. Jak na razie bez zadnych usterek i spalanie na przyzwoitym poziomie jednak dla osoby, ktora sie uczy i nie ma stalego dochodu perspektywa gazu splacanego na 10 rat po 200 zł jest naprawde zachecajaca, dlatego pytam :)
Opublikowano

masz dobry zakład niedaleko, bo w Zbrosławicach - GZW Zbrosławice

tam zamontują bardzo dobrze

swego czasu kiedyś właśnie tam montowałem gaz, ale to w dawnym 330ci

Opublikowano
Mam zamiar zalozyc gaz do tego motoru, co o tym sadzicie? Jak silnik zareaguje na to i jak bd wygladac eksploatacja :D

 

Wszystko zależy od tego kto ten gaz założy ^^ I jaką instalację sobie włożysz.

Pamięta ,że warto sprawdzić mechanika. Bo u parciarza to niewarto robić.

Opublikowano

Hej,

 

ja mam w N46 gaz na Stagu 300, reduktor Zavoli, wtryski Hana 2000 i zrobiłem już ponad 70 tys. bez żadnych przygód oprócz wymiany wężyków wtryskiwaczy tej zimy :) Oszczędności bardzo duże, jednak tak jak koledzy mówią - należy znaleźć dobrego instalatora, ponieważ montaż instalacji zgodnie ze sztuką to jedno, ale regulacja przy Valvetronicu to drugie wyzwanie. Nie da się tego klasycznie po mapach zrobić, ponieważ w kolektorze praktycznie brak jest podciśnienia.

Słyszałem jednak, że jest już jakiś sterownik przystosowany do pracy z Valvetroniciem właśnie i jego się łatwo stroi. Nie wiem, czy nie jest to LPGTECH? Musiałbyś się zorientować. Staga w każdym razie też się da dobrze wystroić, tylko gazownik musi być ogarnięty i cierpliwy :)

Na instalacji nie ma co oszczędzać, tylko po prostu włóż dobre podzespoły pod Twoją moc w dobrym zakładzie - i tak Ci się to zwróci w ciągu 15-20 tys. km.

Opublikowano
W jednej mam stag 3 w drugiej stag 4 obydwie robione w jednym warsztacie ogólnie wszystko ok na 3 zrobiłem 65 tyś trzy wymiany filtrów i trzy ustawienia nic poza tym na 4 przejechane 20 tyś teraz będzie pierwsza wymiana i ustawianie myślę że nie ma co narzekać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.