Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem tutaj nowy, jakoś nigdy nie miałem okazji się zarejestrować, chociaż że jestem fanem marki BMW.

Przechodząc do tematu sprawa jest następująca. Od niedawna posiadam kolejną BMke z którą mam problem, a mianowicie

brakuje jej mocy i ma duże spalanie ( 14l ) ON, co jak na ten silnik jest nierealne. Autko było u mechanika ten "prawdopodobnie"

sprawdził przepływomierz i pompe paliwową podobno ok. Gdy zajrzał pod maskę okazało się, że EGR jest odłączony, więc go podłączył

Sprawdził Cilidry, wymienił mi uszczelki, nowa odma, filtr powietrza, pokrywe od zaworów, poniewaz wyciekała ropa z olejem.

Wydałem juz sporo kasy a poprawy nadal nie ma. Zasugerował mi regeneracje popmpy wtryskowej która znajduje się pod kolektorem.

Moje pytanie czy miał ktoś taki probel? Czy jest ktoś może mechanikiem który zna się na tych silnikach i może mi powiedzieć co to może być ?

Bo możliwe ze to jakaś pierdoła, a regeneracja pompy troszkę kosztuje.

Proszę bardzo o pomoc.

Opublikowano
pokrywe od zaworów, poniewaz wyciekała ropa z olejem

zdecydowaniecoś nie tak,a jaki był powód ze tam ropa z olejem sie wydostawała??

Opublikowano

Uszczelki podobno były wywalone.

A możesz mi coś więcej powiedzieć ?

Ta pompa wtryskowa może mieć coś do tego ?

Opublikowano
Może jak najbardziej ..Najlepiej było by wpiąć się kompem i sprawdzić błędy albo najlepiej zrobić live data..Akurat też mi się przycinała pompa wtryskowa nie miało auto wówczas mocy ale chytrym sposobem udało mi się rozwiązać problem bez wyciągania pompy
Opublikowano
Akurat też mi się przycinała pompa wtryskowa nie miało auto wówczas mocy ale chytrym sposobem udało mi się rozwiązać problem bez wyciągania pompy

 

A jaki to sposós ?

Nie jestem mechanikiem, i nie znam się tak dobrze.

A koszt regeneracji pompy u mechnika jaki to może byc koszt bo mi mechanik zaspierwał 800 zł a słyszałem, że mozna to zrobic za 300 /500 ?

 

Pod kompem pokazało tylko błąd egr

Opublikowano

Zwiększysz dawkę paliwa. Komputer z racji braku czujnika ustawi temp na -40, na zegarach zobaczysz że wskazówka temperatury poszła maksymalnie w prawą stronę (przegrzanie), sygnalizując błąd. Zaobserwujesz również wzrost spalania ~1l. Takie rzeczy czasami można było zobaczyć w m47 136hp, kiedy ktoś miał problem z odpalaniem na "letnim" silniku. Mam tu na myśli zrobienie auta na "sztukę", kiedy to ~1.5tyś zł za regeneracje, było kwotą nie do przyjęcia. W tym konkretnym przypadku, również pokusił bym się na taki zabieg, nie mniej jednak to tylko kwestia czasu kiedy to vp44 odmówi posłuszeństwa.

 

Tak czy owak, czeka Cię regeneracja w/w pompy, jeżeli faktycznie stwierdzono że to ona jest przyczyna problemów. Ten sposób pomoże Ci jeszcze przez jakiś czas użytkować auto "normalnie".

 

Podstawą to dobra diagnostyka komputerowa, programami dedykowanymi do tej marki. Zaoszczędzisz dużo czasu, nerwów, i pieniędzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.