Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow,

 

jak w temacie po wymianie kompletu sprzegla z dwumasa, po niedocisnieciu pedalu minimalnie do podlogi, kiedy wysprzeglam, smierdzi sprzeglo w samochodzie, nie dzieje sie to non stop,

po dwukrotnym powrocie do mechanika (a walcze z tym juz 3m-ce) najpierw wymienil tulejke bo byla przerysowana z jednej strony i wymienil tarcze na reklamacji, co pomoglo bo duzo rzadziej smierdzialo,

potem wymienil plyn bo byl bardzo zlej jakosci...

 

teraz zauwazylem ze przy nacisnieciu pedalu sprzegla lekko wzrastaja obroty do 1000 i spadaja jak puszczam, niezauwazylem tego wczesniej

 

mowil tez ze na samym poczatku cheftenli jakas tulejke przy pedale bo byla luzna,

 

mechan sugeruje wymiane przewodu bo mogla sie tam zrobic kieszonka i zmieniac objetosc plynu... nie wiem co o tym mam myslec skoro przed wymiana sprzegla nic sie takiego nie dzialo, tylko bylo slychac lozysko az wkoncu sie rozsypalo i zostalem z luznym pedalem na swiatlach...

 

z gory dzieki za podpowiedzi

Opublikowano
Moim zdaniem błąd w montażu sprzęgła SAC, czyli najprościej mówiąc mechanik zwolnił blokadę docisku nim dokręcił go do dwumasy, a tym samym zmienił charakterystykę siły docisku.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

nie kumam co mial na mysli przedmowca docisk dokreca sie do dwumasy nie jestem ekspertem ale chyba nie :shock:

 

moze ktos rozjasnic?

Opublikowano

Procedura wygląda mniej więcej tak:

*centrujemy nową tarczę sprzęgłową

*dokręcamy docisk

*zwalniamy słoneczko (blokada fabryczna docisku)

 

Jeżeli pompa sprzęgła i wysprzęglik 100% sprawne to być może przyczyna tkwi w nieprawidłowym montażu tzn:. "słoneczko" zostało odblokowane zanim docisk został przykręcony do koła dwumasowego, wynikiem czego pomimo wysprzęglania docisk pracuje nieprawidłowo.

Jeżeli tak się stało to trzeba od nowa "zresetować / cofnąć" docisk.

 

Literatura:

http://motoart.com.pl/upload/luk_tech_sac_pl_pl.pdf (16 strona)



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
jak sprawdzic ze pompa i wysprzeglik sa 100% sprawne, nie mam wyciekow a pedal lapie rowno w polowie bez zmian, sprzeglo nie smierdzi caly czas tylko powiedzmy raz lub dwa razy na godzine jazdy po miescie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.