Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich posiadam e39 z 97r 2.0 benzyna . Problem polega na tym ze ostatnio zaczeło szarpać silnikiem a konkretnie wygląda to tak na zimnym silniki jest wszystko ok ale jak sie rozgrzeje to podczas jazdy np na 3 biegu 50 km/h i po wcisnieciu pedalu gazu auto szarpie i strzela jak by paliwem w wydech i tak jest za kazdym razem jak sie rozgrzeje i dzieje sie tak tylko do okolo 2500 obr pozniej auto przyspiesza normalnie. prosze o jakas podpowiedz bo nie mam zielonego pojęcia od czego zacząć

 

mam 3 fotki z inpy z jakimis parametrami z mojego samochodu i tez nie wiem czy sa one prawidlowe czy nie.

 

DSC_0085.jpg

 

DSC_0086.jpg

 

DSC_0087.jpg

 

http://zapodaj.net/270da5377014e.jpg.html

http://zapodaj.net/2ef57149fb28a.jpg.html

http://zapodaj.net/04f2fdca8f561.jpg.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie działają ci sondy i masz sporo źle ustawiony rozrząd.

Jest mocno do tyłu co może wskazywać na spory przebieg tego silnika.

jednak te trzy okienka nie pozwalają w pełni odpowiedzieć na twoje pytanie.

 

jakie błędy pokazała inpa?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
aha no to coś juz wiem a jaka powinna być wartość ustawienia rozrządu i które parametry sa odpowiedzialne za sondy . Tylko dlaczego dzieje się tak tylko na ciepłym silniku i tez duzo jest uzależnione od temperatury powietrza bo im zimniej na dworze tym te dławienie jest coraz rzadsze bo jak juz jest tak okolo 5 stopni to nie da sie jechać ale jak jest okolo 0 albo ponizej to zdarza sie to sporadycznie postaram sie pozniej wrzuciś fotki z blędamy a co do przebiegu bo troche sam juz nie wiem bo przebieg wyswietlany jest 180 tys ale cos czuje ze jest to mocno naciągniete
Opublikowano

Dzisiaj podłączyłem sie pod inpe i generalnie błędów nie bylo. bylem sie przejechac dzisiaj na dworze jest okolo zera i nie dławi sie az tak mocno ale najbardziej ciekawi mnie jeden z parametrów z inpy bo nie wiem wogole o co tam chodzi http://zapodaj.net/28bd10d2bfe4d.bmp.html

tutaj dodaje reszte fotek z inpy był bym wdzieczny gdyby mi ktoś objaśnil o co tam chodzi

http://zapodaj.net/526255c75839b.bmp.html

http://zapodaj.net/9856bc6dda09c.bmp.html

http://zapodaj.net/0081476d0752e.bmp.html

http://zapodaj.net/d7f1ccf0b6d5b.bmp.html

http://zapodaj.net/10c84bf34a52a.bmp.html

Opublikowano

Mam jeszcze jedno pytanie czy zapchana odma moze miec cos z tym wspólnego i czy vanos mogł sie w jakis sposob zawiesic?? bo juz kiedys mi sie tak działo ale po pewnym czasie przestalo i bylo ok wiec moze wina nie lezy w elektryce tylko gdziś tutaj .

 

Prosze o jakas pomoc bo juz nie mam zielonego pojecia o co biega

Opublikowano
ok temat zamkniety sprawa wytjaśniona winowajcą był pęknięty węzyk od odmy, zapchana odma i padnieta cewka na 3 cylindrze i ledwo żywa na 6 po wymianie odmy z rurkami i cewek balbina wróciła do zycia a co do tego cofnietego rozrządu to chyba inpa coś zle pokazywala bo na inpie jest okolo 21 a live data pokazuje -1 do 0. sondy działaja i maja sie dobrze więc to raczej wina inpy. najważniejsze ze wszystko wrociło do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.