Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc koledzy, przy dzwigni recznego na zapadce mam wytartych kilka srodkowych zebow, przez co auto nie przeszlo przegladu tech. (mieszkam w UK). Moje pytanie to; czy musze wymienic cala dzwignie recznego z calym mechanizmem, czy jest moze jakas mozliwosc wymiany jedynie tej zebatej zapadki. Zamieszczam fotki, za dobrze nie widac ale zawsze cos. A przy okazji moze ktos rzuci jakas rada jak zabrac sie za wyciagniecie tunelu, na razie doszedlem tylko do etapu wysuniecia bocznych listew.Dzieki Pozdrowki
Opublikowano
Cześć! Jest tu na forum opis jak sciągnąć tunel. Musisz poszukać na pewno znajdziesz. Jak pamiętam moją operację to: sciagasz ramkę lewarka zmany biegów - jast na zatrzaski, podwazasz pokręło I-driva - ładnie schodzi, demontujesz popielniczkę, za nią są dwie śrubki, z tyłu też ozdobna okleina do sciągniecia przez delikatne podwazenie i też tam są srubki. A teraz musisz sciągnąć całą okleinę górną z tunelu. Jest na zatrzaskach ale nie używaj żadnych śrubokrętów, może pęknąć. Najlepsze są płaskie szerokie rzeczy. Pod nią są też srubki. Boki z wykładziny już wycziłeś. Sam ręczny ma regulację w samych kołach i z tego co wiem innej np. na lince nie ma. Przy samej dzwigni ręcznego jest taki zatrzask ze spręzyną, przed regulacją musisz go odbezpieczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.