Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

Przyjaciel ma problem z Airbagiem w swojej e39 523i Touring 1998.

Pod koniec 2014 zaświeciła mu się kontrolka poduszek, diagnoza komputerem (INPA) wskazała błąd

4 Zuendkreis 0 => Fahrer Airbag (błąd zapłonu -> poduszka kierowcy) którego nie można skasować (kasuje się ale po 1-2s pojawia się ponownie). Przestało również działać sterowanie z kierownicy (radio, tempomat...).

Wstępna diagnoza padła na taśmę, dzisiaj nastąpiła jej wymiana na inną (używaną) i po próbie skasowania błędu ZONK, błąd dalej jest i nie da się go skasować, natomiast zaczęły działać przyciski na kierownicy.

 

Czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie dalej szukać?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taśma z auta po wypadku może mieć uszkodzony obwód do airbagu, a multifunkcja będzie działać, także ja nadal obstawiał bym taśmę.
Opublikowano

Cześć

Powiedzcie mi proszę jeszcze jedną rzecz, czy na odcinku listwa - poduszka jest jeszcze jakiś czujnik (lub jakakolwiek inna elektronika) który mógłby powodować taki błąd przy sprawnej taśmie?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie, z poduszki przez taśmę idzie do sterownika, tam nie ma nic po drodze.

Zawsze możesz sprawdzić miernikiem czy jest przejście przez taśmę, ale nie mierz czasem oporności poduszki, bo może wypalić.

Więc jak coś, to odpinasz aku, zdejmujesz poduche, i sprawdzasz przejścia, tak jest bezpieczniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.