Skocz do zawartości

[e34] m20b20 przerywa i strzela


kreteda

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, strzela mi gaz (II gen).

 

Zauważyłem, że jak rozgrzeje silnik, zgaszę poczekam kilka minut i odpale to mogę jechać normalnie.

Wydaje mi się, że przewody wn robią się wilgotne i mają przebicie i po zgaszeniu silnika osuszają się i wtedy

przewodzą prąd normalnie. Czy jest to dobra diagnoza? Przewody mają na pewno sporo, bo sam zrobiłem na nich z 15 000 km.

 

Odnośnie przewodów, jestem studentem i nie lubię za dużo wydawać.

Czy przewody typu janmor, sentech itd - cena koło 150 zł będą wystarczające czy jest to taki szajs, że

nie warto i dołożyć do ngk. Nie wiem ile będę posiadał to bmw, może być do lata może być przez rok. Cena zestawu ngk to 300-350 zł.

dodam, że kopułka jest w średnim stanie, ale na nią to juz pieniędzy nie mam :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz kupić firmowy zestaw bo będziesz miał wieczne problemy. Będzie prychać pierdzieć a nawet gasnąć. Przerywać podczas przyśpieszania itd. Do tego tracisz na mocy i auto więcej pali i silnik dostaje po tyłku.

Jak masz tylko na przewody (świece też warto wymienić) a kopułka jest na wymarciu to mozesz nie odczuć żadnego efektu i dalej będziesz jeździć taką pierdzącą taczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie, to świece mam nowe ngk, tylko nie zamontowane, bo wymieniałem silnik i zostawiłem stare. Wiec po wymianie kabli będą zamontowane.

Czy wymiana samego palca coś zmieni - przy starej kopułce?

 

ogólnie nie mam założonego impulsatora na 6 cylindrze - czy dla tego może być, że ciężko odpala? Jak sprawdzić czy moj silnik potrzebuje tego impulsatora (dowiedziałem sie o nim jak zacząłem szukać kabli). Gdzie go się podpina?

 

kable będą ngk

http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ngk-bmw-3-e30-5-e28-rc-bw218-i5010848006.html

czy tu jest 7 kabli? jakoś dziwnie to wygląda.

ew. zamowie z tego sklepu

http://www.e-ngk.pl/ngk-rcbw218-przewody-zaplonowe-ngk-0561-p-463.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przewodów to miałem złe doświadczenia z NGK (upalił się styk na przewodzie 6 cylindra, ponieważ był rozbieralny - umożliwiał założenie starego czujnika) i z Bremi (wytrzymały rok, czyli w moim przypadku ok. 12000km jazdy). Także firmowe przewody jak najbardziej, ale wcale nie są one gwarancją niczego - niestety...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.