Skocz do zawartości

[e34] m20b20 przerywa i strzela


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, strzela mi gaz (II gen).

 

Zauważyłem, że jak rozgrzeje silnik, zgaszę poczekam kilka minut i odpale to mogę jechać normalnie.

Wydaje mi się, że przewody wn robią się wilgotne i mają przebicie i po zgaszeniu silnika osuszają się i wtedy

przewodzą prąd normalnie. Czy jest to dobra diagnoza? Przewody mają na pewno sporo, bo sam zrobiłem na nich z 15 000 km.

 

Odnośnie przewodów, jestem studentem i nie lubię za dużo wydawać.

Czy przewody typu janmor, sentech itd - cena koło 150 zł będą wystarczające czy jest to taki szajs, że

nie warto i dołożyć do ngk. Nie wiem ile będę posiadał to bmw, może być do lata może być przez rok. Cena zestawu ngk to 300-350 zł.

dodam, że kopułka jest w średnim stanie, ale na nią to juz pieniędzy nie mam :P

Opublikowano

Musisz kupić firmowy zestaw bo będziesz miał wieczne problemy. Będzie prychać pierdzieć a nawet gasnąć. Przerywać podczas przyśpieszania itd. Do tego tracisz na mocy i auto więcej pali i silnik dostaje po tyłku.

Jak masz tylko na przewody (świece też warto wymienić) a kopułka jest na wymarciu to mozesz nie odczuć żadnego efektu i dalej będziesz jeździć taką pierdzącą taczką.

Opublikowano

Ogólnie, to świece mam nowe ngk, tylko nie zamontowane, bo wymieniałem silnik i zostawiłem stare. Wiec po wymianie kabli będą zamontowane.

Czy wymiana samego palca coś zmieni - przy starej kopułce?

 

ogólnie nie mam założonego impulsatora na 6 cylindrze - czy dla tego może być, że ciężko odpala? Jak sprawdzić czy moj silnik potrzebuje tego impulsatora (dowiedziałem sie o nim jak zacząłem szukać kabli). Gdzie go się podpina?

 

kable będą ngk

http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-ngk-bmw-3-e30-5-e28-rc-bw218-i5010848006.html

czy tu jest 7 kabli? jakoś dziwnie to wygląda.

ew. zamowie z tego sklepu

http://www.e-ngk.pl/ngk-rcbw218-przewody-zaplonowe-ngk-0561-p-463.html

Opublikowano
Co do przewodów to miałem złe doświadczenia z NGK (upalił się styk na przewodzie 6 cylindra, ponieważ był rozbieralny - umożliwiał założenie starego czujnika) i z Bremi (wytrzymały rok, czyli w moim przypadku ok. 12000km jazdy). Także firmowe przewody jak najbardziej, ale wcale nie są one gwarancją niczego - niestety...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.