Skocz do zawartości

E30 2,7 - czy warto kupic ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam all.

 

Jak zwykle prosze o porade i opinie:

 

Mam do kupienia E30 2,7 90r

 

Czy warto kupowac to auto z takim silnikiem ?

Jak wygladaja osiagi i spalanie w porownaniu z 2,0 ?

 

Wszelkie opinie i sugestie mile widziane.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Witam. Mój brat miał taką bmke z 86 roku przez 2 lata i musze powiedziec ze to fajne autko(skonczyła dachowaniem). Osiągi całkiem niezłe a przy tym małe spalanie(bardzo trwały silnik). Brata miała 300 tyś. km i chodziła idealnie.Zastanawia mnie tylko rocznik nie jestem pewien ale w 90 roku nie było już et(moge sie mylic). Osiągami podobnie jak 320 ja miałem taką i szlismy łeb w łeb. Polecam narka
Opublikowano
ety szly chyba do 86 roku, eta to fajne auto - mocne, kreci sie jak glupie do odciecia (max obroty to 4700 - jak diesel ;) ) pali sporo w miescie ok 15 na trasie 11, moment obrotowy polozony bardzo nisko, nie trzeba czesto redukowac biegu - idealne auto do palenia gum :lol: . Lepiej zbiera sie od 320 ale od ok 130 - 140 km/h 320 jest bardziej elastyczna no i ekonomiczniejsza. Ogolnie auto godne polecenia, nie do zajezdzenia.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano
pali sporo w miescie ok 15 na trasie 11, moment obrotowy polozony bardzo nisko, nie trzeba czesto redukowac biegu

Jesteś chyba pierwszą osobą od której słyszę że ety dużo palą... Ale sam nie miałem takiego silnika więc nie będę się sprzeczał. Tylko dlaczego większość twierdzi że to bardzo paliwo-oszczędne silniki? :D

 

idealne auto do palenia gum :lol: .

No comment. :?

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Ja tez twierdze że jak na swoja moc bardzo mało palą(mniej od 320) Nasza paliła w miescie około 11-12 i to nie przy spokojnej jezdzie pozdrawiam
Opublikowano

Hello!

 

Jeżdżę takim autkiem już ze trzy lata i obiektywnie mogę powiedzieć o nim tyle że pali w mieście 12L bez względu na to czy zima czy lato oraz styl jazdy. W trasie pojawiają się już większe wahania - od 8 do 14L. Zależy to już wyłącznie od prędkości - sprawdziłem w trasie jadąc na południe Europy.

Silnik faktycznie ma duży moment obrotowy już przy niskich obrotach co sprawia, że niezwykle przyjemnie się jeździ, nie ma konieczności wachlowania dźwignią zmiany biegów. Silnik mimo 270kkm nie wykazuje oznak zużycia, nie ma kopcenia, spalania oleju itp. Trochę klekocze mi przy zimnym silniku ale tu podejżewam wina złej regulacji.

Założyłem do niego "czip", który miał poprawić osiągi, ale w zasadzie uczciwie mówiąc zdjął jedynie odcięcie obrotów. To i tak dużo biorąc pod uwagę, że eta ma obroty do ok 4700. Do 5100 może się kręcić - więcej nie próbowałem - szkoda silnika i za duży hałas.

Nie było modeli Eta w roku 1990 więc albo ktoś przeszczepił silnik albo kit ci wciska. Spójrz na numer VIN jaki to model. Z pierwszych cyfer silnika odczytasz jaką ma pojemność.

 

Pozdrawiam i życzę przyjemności z jazdy!

Krzysiek

BMW 325e'85

BMW 318i'81

Krzysiek
Opublikowano

Witam

Okazalo sie, ze auto bylo z przetargu i rzeczoznawca okreslil rocznik na 1990. Niestety dzisiaj mi ja ktos sprzatnal z przed nosa;( ale napewno jeszcze cos sie trafi .... Poluje na jakas piekna E30 2,0

 

Dziekuje wszystkim za pomoc i wypowiedzi.

 

pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.