Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witaj,

 

Ja wymieniałem u kolegi Czerwonego, ale miałem tylko niecałe 90 tysięcy - Ty masz prawie 200 i powinieneś wymienić:

 

- Wtyk z mechatronika (zwany tuleją, hilzą) - trochę żeśmy się z Czerwonym napocili tam, bo mało miejsca na rękę.

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj,

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

 

Uważasz, że po 150 tkm skrzynia wymaga wymiany tych elementów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witaj,

 

Ja wymieniałem u kolegi Czerwonego, ale miałem tylko niecałe 90 tysięcy - Ty masz prawie 200 i powinieneś wymienić:

 

- Wtyk z mechatronika (zwany tuleją, hilzą) - trochę żeśmy się z Czerwonym napocili tam, bo mało miejsca na rękę.

 

Ponieważ następna wymiana za ok. 60 tys (o ile będę jeszcze miał BMW, bo teraz to mi katalizator padł i mnie szlag trafia) na pewno wymienię poniższe części, które Ty powinieneś dawno wymienić:

 

- adapter (zwany okularem, taka gruba guma, uszczelka)

- tłoczki biegów - 6 sztuk, wszystkie (metalowe tłoczki, zakańczane półokrągłymi gumkami, które odpowiedzialne są za płynne zmienianie biegów, w trakcie eksploatacji spłaszczają się)

- płyta separacyjna

- miska z filtrem i uszczelką razem

- olej

 

pozdrawiam, dominik

Czyli mini remoncik :cool2:

Opublikowano
Tak to może najlepiej auto zmienię każdy wymienia tylko olej i filtr i jeżdżą dalej.

Przecież to nie odnosiło się do Ciebie :duh: Dlatego nie wiem czemu się burzysz :shock:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Procedura nie jest straszna. Jak ktoś ma zamiłowanie i "smykałkę" do mechaniki to da sobie rade.Powodzenia!:)

Tak jest ze wszystkim znam gościa który konfiguruje firewalla fortinet z pamięci :D musi znać minimum 16 stron instrukcji na pamięć :D

Opublikowano
Hmm nie mam pojecia co to ten fortinet :) ale wiem jak wyglada klucz dynamometryczny i jak ustawic na nim moment:D :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.