Skocz do zawartości

bmw e60 530 active steering fault i krzywa kierownica


QORDIAN

Rekomendowane odpowiedzi

Jak , że temat nie ruszył spróbuję sam coś porobić jako, że mam wolne. Mógłby mi ktoś napisać/podesłać schemat czy też po prostu pomógł zlokalizować wtyczki od maglownicy?-być może tam tkwi problem (brak styku czy naderwany przewód.)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie mam-odkręcasz prawe przednie koło i na nadkolu masz po prawej taką zaślepkę-odkręcasz ją i trochę dookoła by mieć lepszy dostęp-idą tam dwie wiązki-jedna z grubszymi przewodami-druga z cienkim-najlepiej rozłupać izolacje (tą zewnętrzna w której są wszystkie przewody) aż od wyjścia z kabiny do wtyczki i z drugiej strony wtyczki to samo, aż do momentu w którym wygodnie to później zaizolujesz na nowo. Każdy przewód sprawdź czy nie ma zgurbienia najlepiej pociągając lekko-u mnie na początku wykryłem 3 przerwane-ostatni po kilku miesiącach. Widać po dacie założenia wątku. Teraz mam spokój i wszystko działa. :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zobaczcie co sie stalo z kolami przy predkosci prawie 100km/h :shock:

 

Dziewczyna ledwo uszla z zyciem . Kierownica w jedna strone kola w druga... Szczescie ze nikogo nie bylo na drodze . Wyskoczyl blad "Active steering faulty" i taki bigos sie zrobil

Kalibracja, adaptacja i blad wyczyszczony (ISTA) lecz strach teraz jechac :shock: . Co robic ? A jak sie znowu powtorzy ? Czy jest sens jechac do BMW skoro nic madrego nie zobacza bo blad wyczyszczony ?

 

http://ifotos.pl/zobacz/Screen-Sh_wwahrhr.png

 

 

http://ifotos.pl/zobacz/Screen-Sh_wwahrhr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Nie zakładając nowego tematu dopinam się do chyba podobnego. Mam takowy problem.

Czasami zapalają mi się na desce po uruchomieniu silnika 3 błędy:

Active steering faulty!

Drive control system!

Start assistant inactive!

 

Błędy pojawiają się tylko razem!

 

Niestety brak wyraźnych warunków w których się pojawiają. Mam wrażenie że jak się auto nagrzeje to pojawiają się rzadziej aczkolwiek dziś rano się nie pojawiły po nocy :?

 

Jeżeli wyskakują to mam na początek Active steering inactive! Po ok 1-2min słychać kliknięcie w kierownicy i komunikat zmienia się na Active steering faulty!

 

Klema minusowa była uszkodzona, jest wstawiona nowa.

Akumulator był słaby, jest nowy.

Napięcie na wybudzonym aucie ok 12,3V, na uśpionym nie sprawdzałem. Zostawiałem auto na noc pod prostownikiem ale to samo, błędy się pojawiły także chyba nie napięcie?

Wyczyściłem dysk optyczny w kierownicy(faktycznie był pokryty takim jakby szronem) i zaraz po wyczyszczeniu miałem tylko błąd AS i tego dnia tylko on się pojawiał po uruchomieniu auta. Po nocy znowu wszystkie 3 błędy...

Płyn wspomagania wymieniony i poziom ok.

 

Błędy w DDE:

4447 Obroty AFS, 0xB8

Błedy w Active steering:

6145 Korelacja całkowitego kąta - brak monitorowania

Ce97 Wiadomość (Całkowity kąt skrętu, C3)

 

Jakiś pomysł co dalej sprawdzać/wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.