Skocz do zawartości

Porada w doborze dyferencjału


BAWARIA3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do wymiany, dyferencjał w swoim BMW obecnie mam zamontowany z przełożeniem 2,47 a przy okazji wymiany zastanawiam się nad włożeniem 2,35 z motoru M47N tego 150konnego tylko nie wiem czy mi podejdzie. Latam dużo na trasach więc mniejsze przełożenie to większa prędkość a mniejsze obroty dobrze rozumuje czy ubarwniam na swoją korzyść. Pomoc i sugestie mile widziane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc mialem podobny problem bo nie wiedzialem czy mozna tak go podmienic. Odradzano mi to bo bleee bleee bleee.... I tak zrobilem po swojemu i zalozylem minimalnie inny tak jak chcesz to zrobic ty. I powiem ci tak: bunia lata normalnie nad ziemia bez przerwy i nic sie nie dzieje zlego. Roznice sa tak mikroskopowe ze nie da rady ich odczuc. Mozesz smialo zakladac inny dyfer :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możesz zamontować inny. Ja niedawno w swojej BMCE musiałem wymienić oryginalny dyfer o przełożeniu 3.45

 

Nigdzie nie mogłem go dostać i kupiłem 3.38 (bardzo mała różnica ale dla mnie jest ok) - może po prostu wolniej jeżdżę i nie potrzebuję krótszych przełożeń. Bo im wyższa liczba to prędkość max mniejsza a krótsze biegi ale też i bardziej zrywna (JAK SIE MYLE POPRAWCIE).

 

Tak więc na twoim miejscu bym zakładał i nie odczujesz różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.