Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć chłopaki,

 

 

kupiłem bawarkę miesiąc temu, miałem dużo pracy i mało czasu żeby porobić coś przy niej, kiedy w końcu udało się znaleźć chwilę zabrałem się za termostat EGR, dogrzewała się dopiero na trasie przy prędkości powyżej 100km/h, oto on: http://zapodaj.net/49e6b253d7ea0.jpg.html, jak widzicie jest jakby wyłamana końcówka przez którą uciekał płyn. (niewielka dolewka cieczy raz na tydzien), po wymianie zdębiałem. Przejechałem 30km i zapaliła się kontrolka od płynu chł., dolałem 1 litr, zniknęła, przejechałem 15 km i znów się pojawiła! Nietypowe objawy które można zaobserwować to dymienie na biało na zimnym silniku i ubytek płynu chłodniczego. Brak spadku mocy, brak osadu na korku oleju, brak osadu na bagnecie, brak osadu na korku płynu chłodniczego! Oleju też nie przybywa, z silnika zapach oleju. Jak się stanie na przeciw auta, to po lewej stronie w połowie silnika jest mokro, aż na całą podłogę.

 

 

Oto kilka fotek:

 

http://zapodaj.net/f080084b306ae.jpg.html

 

http://zapodaj.net/5b82d77c76563.jpg.html

 

http://zapodaj.net/65f7b7e3a0ae1.jpg.html

 

 

Autko ma swój przebieg bo 340 tyś.

 

 

Proszę pomóżcie mi, bo temat jest irytujący.. :mad2:

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.