Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z Autem 320d 163km a mianowicie jak odpale to strasznie nie równo pracuje silnik trwa to do momentu gdy nie złapiej jakiejś temperatury np 50 stopni potem juz normalnie ale gdy jade i dodaje gazu nawet delikatnie słychać taki metaliczy stukot ale to tylko jak dodaje gazu a jak juz sie dobrze rozgrzeje nie słychać nic zero stukania nie wiem co to jest pomocy :(
Opublikowano

Obstawiam wtryskiwacze. Później pojawi się nierówna praca na ciepłym i również słyszalne stukanie. Brzmi to zupełnie jak zawory / popychacze, wydaje je sam wtryskiwacz. Po wymianie problem ustąpił.

Aby było ciekawiej, to korekty sprawdzane przez INPE nie wykraczały poza wartości graniczne. Mimo to po wymianie kultura pracy bez porównania.

 

Ty masz M47 163KM czy N47 163KM Efficient Dynamics? Powyższa diagnoza odnosi się do pierwszego silnika gdzie wtryskiwacze są elektromechaniczne, nie wiem czy podobny objaw mogą powodować piezo w N47.

Opublikowano

spróbuj dolać do paliwa jakiegoś dobrego środka do czyszczenia wtryskiwaczy...

Mój kolega chwali środki firmy STP bez problemu znajdziesz na stacji paliw czy w sklepie motoryzacyjnym...

Kosztuje około 25zl, możesz jeszcze wlać też uszlachetniacz do paliwa na pewno nie zaszkodzi...

Opublikowano
ja mam ten N47 silnik i jak mówie przy przyspieszaniu daje wiecej gazu i jest taki dźwięk metaliczny do puki jest zimna później problem znika a jak przyszły niskie temperatury całkiem silnik stracił równa prace oddałem do mechanika podejrzewają albo dwumase albo wtryski na razie maja sprawdzić wszystkie wtryski bo oddałem do warsztatu który ma zaplecze techniczne do tego typu problemów zobaczymy co znajda mam nadzieje ze to wtrysk któryś i ze mi to ogarną w miarę szybko a na pewno napisze co było pozdro...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany u mnie był wadliwy jeden z wtryskiwaczy ale testy niby zrobione przez mechanika na odpowiedniej maszynie nie wykazały żadnego uszkodzenia nie wiem po czym uznali ze to wtrysk ale trafili bo problem znikł nawet przy -10 zapaliła równo nie telepotało całym autem silnik pracuje równo jak wcześniej i znikł ten metaliczny stukot jak dodawało sie gazu w trakcie jazdy na zimnym silniku teraz nic nie słychać nawet jak się odpali i od razu rusza cisza koszt wymiany i niby testów nie aż taki duży sam wtryskiwacz piezo to 1200zł a z koszt ich działań w warsztacie testów i wymiany wyniósł 1700zł pozdrawiam
Opublikowano
Trzeba było zgodnie z sugestia spróbować najpierw preparatu do czyszczenia, to bardzo często pomaga i jest sprzedawane i zalecane przez bmw. Tak czy inaczej fajnie, że napisałeś jak się sprawa skończyła. Dobrze, że nie zignorowałeś tego bo Niesprawny wtryskiwacz może narobić sporo szkód.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

przepraszam ze pisze dopiero teraz ale brak neta ;/ usterkę mi usunięto w warsztacie w olsztynie bo jestem z tamtą DIESEL-SERVICE http://www.diesel-serwis.com.pl/

to strona do nich pozdawiam i oni pracują tylko nad dieslami i załoga jak można popisać jest stara niezmieniana od lat i wiem nawet ze z servisu BMW w olsztynie do nich auta wysyłają jak sami nie potrafią ogarnąć :D

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich, mam już bmw e 90 3 lata i co zima wraca ten sam problem auto odpala super w zimę zero falowania nic sie nie dzieje w czasie jazdy zaczyna dziwnie poszarpywać to nie jest ciagłe szarpanie tylko takie skoki jak by odcinało zapłon na 1 sek na lekkim gazie jest to nie odczuwalne ale po dodaniu gazu pojawiają się szarpnięcia po przejechaniu nie wiem 10 km jak się zagrzeje chodzi idealnie Dziwne to jest i strasznie mnie to drażni bo tak nie powinno się dziać nie jest to normalne że do czasu jak się zagrzeje jest ok .Mam wymienione świece żarowe +moduł wtryski zregenerowane,wymieniony filtr paliwa, zaślepiony kolektor ssący nie pokazuje żadnych błędów Może ktoś wie co to może być albo co wymienić .

 

Witam dalej nie umiem do tego dojśc co może być przyczyną tych szarpnięć,auto odpala dobrze do czasu jak się zagrzeje nawet na postoju czuć delikatne szarpanie jak by odcinało zapłon w czasie jazdy szarpnięcia są odczuwalne na każdym biegu nie może to być sprzęgło czy dwumas bo był sprawdzany i jest ok .Czy to może być jakiś czujnik temperatury i do czasu jak się zagrzeje to jest ok ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.