Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów! Mam do Was pytanie, ponieważ niedawno byłem na ustawieniu geometrii z pełnym dociążeniem wszystko jak trzeba natomiast kierownicę mam lekko w lewo. Jestem pewien, że zbieżność i geometria są zrobione dobrze natomiast jadąc prosto muszę trzymać kierownicę delikatnie w lewo ponieważ prostując autko zaczyna skręcać w prawą stronę z różnym odstępem czasowym wiadomo zależy też od drogi ale te parę stopni czuje, że jest krzywo. Nie żre opon ani nie ząbkuje czy można przestawić kierownicę na wieloklinie aby była prosto oraz jeżeli tak to jak to zrobić ? Podobno instrukcja dopuszcza przestawienie o dwa ząbki. BMW e46 320i z 1998roku. Pozdrawiam serdecznie, Marcin!
Opublikowano
Jak nic nie grzebałeś przy kierownicy to na zbieżności i geometrii powinni tak ustawić żeby kierownica była jak należy na frezach nie powinno się ustawiać no chyba że może już ktoś inny eksperymentował
Opublikowano
Właśnie tego nie jestem pewny autko mam od roku i coraz to nowsze ciekawostki wychodzą. Ogólnie nie mam problemów z prowadzeniem chodź powiem Wam, że mam lekkie odczucia lepszego skrętu w prawo niż w lewo. Jadąc prosto z lekko przekrzywioną kierownicą skręcając w prawo autko na prawdę bujnie dobrze do boku a skręcając w lewo z lekkim zamułem. Czy może to być spowodowane uszkodzonym amortyzatorem ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.