Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam po oględzinach tylnych opon stwierdziłem że dość mocno przycieło je od wewnetrznej strony i jednocześnie auto na mokrym tak jakby uciekało na boki mam prośbę może ktoś miał podobny przypadek dlatego pytam bo mam zamiar wymienić tuleje metalowo gumowe wzglednie wahacze tylko które odpowiadają za taki stan a narazie nie mam gdzie sprawdzić :mad2:
BAYERISCHE MOTOREN WERKE
Opublikowano
Tak profilaktycznie to sprawdź sobie też powietrze w gumach ;). Przy wywalonym zawieszeniu nie ma co nawet robić zbieżności. Szoruj na kanał, brechę niech ktoś w łapy bierze i przepatrzy zawieszenie dokładnie, bo tam jest co sprawdzać. Piszę z perspektywy byłego posiadacza Pastucha B5, gdzie poza belką nie było nic :lol: . Potem można się jeszcze pokusić o profilaktyczne sprawdzenie zawieszenia na stacji diagnostycznej, ewentualnie w odwrotnej kolejności. Dopiero po robotach właściwie jest sens sprawdzić zbieżność i ewentualnie poprawić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.