Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest zawór EGR.

Wężyk z EGR idzie pod spód kolektora ssącego. Masz tam po środku kolektora taki cycek na który nakładasz wężyk.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Chyba trafilem :P

Takibardziej sutek, niz cycek metalowy, na ktory zalozylem waz i dopialem takimi bialymi zaciskami (mialem akurat jeden wolny).

Tylko nie wiem, czy dobrze trafilem, czy to to mialo byc :norty:

Opublikowano
To jest zawór EGR.

Wężyk z EGR idzie pod spód kolektora ssącego. Masz tam po środku kolektora taki cycek na który nakładasz wężyk.

:nienie: to nie tak. Wężyk z EGR idzie do elektrozaworu przy filtrze paliwa. Natomiast pod spód kolektora ssącego idzie wężyk od MAP-sensora (który jest również umieszczony przy mocowaniu filtra paliwa i ma trzystykowe zlącze).

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Wiec mozliwe, ze jak chcialem odpalic przy wezyku wlozonym jak napisal CICHY525 auto ledwo krecilo i nie odpalilo (aku byl naladowany, pokrecilem 2 razy i dalej padniety).

Czyli CICHY525 nie ma racji?

Opublikowano
No nie ma.. A podlączenie MAP-sensora jest akurat bardzo istotne dla pracy silnika.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Z tego EGR (jesli to naprawde egr, co zaznaczylem na zdjeciu), to idzie z niego wezyk do tego elektrozaworu i obok jest wezyk (moze z tego map sensora, nie wiem co to :D ) ktory idzie pod spod kolektora. Jednak z tego EGR idzie jeszcze jeden wezyk nizej jest podlaczony i tez chyba ma isc pod spod kolektora (tak mi powiedzial mechanik, ktory popatrzyl na silnik).

//Dzisiaj troche poszalalem samochodem, z tego wezyka (chyba) nie cieknie, wiec jest dobrze zalozony. Ale jeszcze nizej laduje dosc mocno olejem. Jakas uszczelka czy jak?

Opublikowano
Tak,to jest zawór EGR. Jeżeli na tym zaworze poniżej masz podlączony jeszcze jeden wężyk,to powinien wisieć luźno i na końcu mieć taki filterek (oil catch tank). Jeśli tego filterka nie ma,to ktoś go po prostu wywalil.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Pozostaje jedynie zamontować taki OIL CATCH TANK lub zaślepić-wtedy olej będzie pchany w dolot.. Możesz spróbować wyczyścić odmę-może to zmniejszy ilość tego oleju.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Albo zrób odprowadzenie gdzieś niżej.. W swoich tdsach nie mam tego króćca,ale są w tym miejscu male otworki i nie zaślepialem ich-tyle że mi tam masakrycznie nie leci.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam a od czego jest ten wąż nr 19 ? u mnie on jest ucięty

To jest wężyk sterowania zaworem EGR,powinien iść do elektrozaworu 15 (jest on zamocowany przy filtrze paliwa)

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Na samą pracę nie-po prostu nie uruchamia zaworu EGR,tzn.nie uchyla go i część spalin nie wędruje z powrotem do ukladu dolotowego.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.