Skocz do zawartości

BMW 523i M54m25 e39 .Problemy z hamulcami i silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam ogromny problem z hamulcami oraz ostatnio z silnikiem i potrzebuje pomocy , wiec jesli ktos z was wie w czym moze byc problem prosze o pomoc lub sugestie.

Wszystko zaczelo sie kilka tyg wczesniej gdy hamulec przy delikatnym hamowaniu czasem sie lekko trzasl, nie przeszkadzalo to zbytnio i dzialo sie sporadycznie lecz najgorsze stalo sie dzis na lekko minusowej temperaturze przy odpaleniu silnika dzwiek prawie jak w maluchu ledwo chodzil prawie gasl kopcil sporo na hmm bialo czy na kolor(pary) hamulec twardy caly czas.

 

po 15 min jezdzie hamulec byl caraz czesciej miekki ( dziala normalnie sprawnie) i silnik tez. lecz przed zaparkowaniem zatrzymalem sie i dodalem gazu i puszczalem wtedy silnik znowu prawie gasl trzasl sie i kopcil sporo a hamulec twardnial

 

w czym moze byc problem ?? moze ktos mi troszke pomoc?? z gory dziekuje za rozsadne i powazne odpowiedzi:)

Edytowane przez Dylerek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na mnie to nalało ci wody do serwa, i na mrozie zamarzło.

Po odpaleniu i jeździe lód stopniał, wróciły hamulce.

W czasie jazdy silnik zaciągał wodę z serwa i dymił na biało, krztusił się.

Więc wyciągasz lewy filtr kabinowy z obudową, i zaglądasz do serwa, czy i ile jest wody wewnątrz, sprawdzasz drożność odpływu.

Ogólnie to i tak czeka cie wymiana serwa, jedno zalanie powoduje rozpoczęcie odliczania do śmierci serwa.

I popraw temat.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz :)

 

Fakt wody w tej komorze pod filtrem troszke bylo ale serwo zamoczone w wodzie moze na 1 cm troche malo jak na tyle problemow no ale nieznam sie na tym wiec niebede sie wypowiadal . Czyli krotko mowiac wymiana serwa powinna zalatwic sprawe?

 

A co do tematu to hmm niewiem oco do konca Ci chodzi pierwszy raz pisze cokolwiek an forum.

Opublikowano
Potwierdzam to co kolega wyżej mówi. I nie ma co się łudzić że serwo to co jest zalane będzie się nadawało bo można się kiedyś zdziwić jak zabraknie hamulca...
Opublikowano
A jeszcze takie male pytanko co do silnika to czasem jak odpalam to cos rzezi tak jak bym zadlugo trzymal kluczyk przekrecony czy cos ale to czasami i bardzo szybko zanika ten dzwiek lecz jak sie wslucham w silnik to slysze to rzezenie caly czas . czy to lancuch ktory domaga sie wymiany czy cos z rozrzadem?
Opublikowano
A tak wogole jak to mozliwe by serwo zaciagalo wode nawet jesli jest jej tak nie wiele. Naprawialem jakis czas temu silnik od wyciersczek i niewidzialem tsm jakis wyciekow a plynu hamulcowego mam oraktycznie tyle samo caly czas.
Opublikowano
Mhm no ok . Ale jak sie dzieje to ze ta woda idzie do silnika? Czy to juz bardzo zle i jak to wplywa na silnik?
Opublikowano
Podciśnienie której jest w servie jest z silnika(kolektora ssącego bądź vacum pompy) i kiedy membrana w servie pęknie to silnik zaciąga wode która nazbierała się w komorze.
Opublikowano
mhm no ok, bede szukal, ale co z woda ktora silnik juz zaciagnol poprostu jak wymienie to przygazowac by wyparowala czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.