Skocz do zawartości

3 poblemy 197 KM


pmk1986

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam 3 problemy z bme e91 325d ( 3.0) 197 KM , 2008 rok . A mianowicie .

1. Świece. Wymieniałem świece jakies 2 tygodnie temu . Samochód z rana zakopci na biało i zatrzęsie się troche i jest dobrze .

2 .Moduł turbiny - Nie mam takiej mocy jaką powinien mnieć . Jakie obroty powinny być na postoju ? 7 czy 9 tyś o/m ? Ja mam 7 jakby co .

3 . USB . Rozładowało mi się ako jakicz czas temu i przestało działac USB , mówią że trzeba wgrać od nowa oprogramowanie ?

 

Dodam że byłem u mechanika, podłączył mi bmw do kompa i wyszło : błąd 6 świec ( możliwe że nie były wykasowane przy wymianie , ale nie jestem pewien ) , a także moduł turbiny wyskoczył . Dodam, ze miałem wymieniany filtr cząseczek stałych i elektronika od turbo była odłanczana . dlatego też ten błąd mógł się pojawić .

Predzej jeszcze miałem takie coś, że przy przełanczaniu biegu zamulało na 2-3 sekundy i ciągnąl normalnie . Teraz po wykasowaniu błędów nie zamula go przy przełanczaniu biegów, ale za to jakby stracił moc.

jade jeszcze na kompa w poniedziałek zobaczyć czy błędy wyskoczyły .

Czy możliwe może być to , że filtr powietrze nie przepuszcza tyle powietrza ile powinien ? Nie wiem kiedy ostatnio był wymieniany.

Co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a skąd jesteś?

Może jeździsz do nieodpowiedniego mechanika?

Błąd 6-ciu świec to na 100% padnięty sterownik świec żarowych a zamulanie może być z różnych przyczyn, najlepiej jak podjedziesz do ogarniętego mechanika z odpowiednim urządzeniem diagnostycznym i programem do niego :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ze śląska, więc daleko do Ciebie :(

Napisz lepiej jaki błąd wywala a nie piszesz jakiś moduł turbiny świruje :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd podciśnienie turbuny czy coś takiego , nie pamiętam teraz .może poprostu filtr powietrza jest zapchany i nie ma wystarczająco powietrza w turbo ?

Kolego,błąd podciśnienia turbiny, nie słyszałem o takim błędzie :shock: Filtr powietrza możesz sprawdzić czy nie jest zapchany ale to na pewno nie jest przyczyną problemów.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyskoczył mi błąd sterownika turbiny . Może przez to że kostka była odpinana , nie wiem . Przyczyny mogą być różne, ale moc stracił po wykasowaniu błędu . Nie jest muł, ale na drugim biegu w pare sekund miał 90 km/h a teraz na drugim biegu to do 60 km/h i kończą się obroty . W poniedziałek jade ponownie na kompa i okaże się . Może być czarowane paliwo ? zalałem też ostatnio po kasowaniu błędu do pełna paliwo na jednej stacji, gdzie opinie o tym paliwie są różne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, jakie błędy się pojawią i wrzuć screeny. I popraw tytuł wątku, może się okazać że po świętach zostanie usunięty :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wypowiem sie co do swiec i tego bledu po ich wymianie. Na 200% sterownik swiiec. padaja czesto. przerabialem to samo.

ogarniety mechanik w gdansku to Adam serwis bmw osowa. ja tam robilem swiece i sterownik. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz przy mrozie -10 stopni zapaliłem go i lekko go zatrzęsło i normalnie chodził . puścił mały dymek i to wszystko . Więc może wszystko dobrze jest ze świecami, pierwsze 2-4 sekundy go troche zatrzęsie i jest dobrze, zakręci odrazu i wtedy go troszkie zatrzęsie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

4sec trzesienia i dymek to nie jest normalnie. jezeli wymieniles swiece , to jeszcze musisz wymienic sterownik. Jezeli po wymianie swiec pokazuje ze sa uwalone to tylko wina sterownika. Jak temperatury spadana to bedzie jeszcze gorzej. Mi po wymianie swiec dalej trzeslo buda i obroty ciut skakaly przez pare sec, dopiero wymiana sterownika wszystko uspokoila. to filmik jak pali po wymianie. film nagrywany jak bylo +2stopnie. dzis na minusie pare stopni i cisza i spokoj.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam ze dzisiaj na lodzie na drugim biegu podszedł do 140 km/h , bez problemu, a na asfalcie ciągnie jako tako do 60 km/h pozniej muli się do 80 km/h

 

Ze wskazaniami masz wszystko w porządku?

140 na drugim biegu w klekocie? Te auto na trójce tyle nie pójdzie. Nie ma też znaczenia czy na czarnym czy na lodzie bo przełożenia bez względu na warunki są takie same i koła kręcą się z taką samą prędkością.

PS. Radziłbym posłuchać czerwonego i odpowiednio nazwać temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na drugim biegu w klekocie . normalnie na asfalcie to max do 90 km/h pociągnie , ale na lodzie taki naped dostał , że było na budziku 140Km/h . ale nie o to tu chodzi . Czytałem dużo o tym module turbo i prawdopodobnie on będzie przyczyną spadku mocy . jak zrobie to dam znać co było , widze ,że nikt tu takiego problemu nigdy nie miał .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzisiaj pod kompem . Wyszły swiece kolejny raz. To tak jak ktoś wspomiał będzie sterownik od grzania świec . Ale to nie problem . I wyszedł prawdopodobnie sensor od filtra cząsteczek stałych . Pokazuje na kompie, że jakby nie było przepływowości spalin, jakby filtr cząsteczek stałych był zapchany, a wymieniałem go jakiś miesiąc temu . przed wymianą filtra wymieniłem ten czujnik od spalin, . Więc może to jest wina czujnika? może powinien być wymieniony po wymianie filtra cząsteczek stałych ? Nie wiem . Albo poprostu trzeba wgrać nowy program ? nie wiem ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem dzisiaj pod kompem . Wyszły swiece kolejny raz. To tak jak ktoś wspomiał będzie sterownik od grzania świec . Ale to nie problem . I wyszedł prawdopodobnie sensor od filtra cząsteczek stałych . Pokazuje na kompie, że jakby nie było przepływowości spalin, jakby filtr cząsteczek stałych był zapchany, a wymieniałem go jakiś miesiąc temu . przed wymianą filtra wymieniłem ten czujnik od spalin, . Więc może to jest wina czujnika? może powinien być wymieniony po wymianie filtra cząsteczek stałych ? Nie wiem . Albo poprostu trzeba wgrać nowy program ? nie wiem ?

Kolego, przede wszystkim to że masz zapchany filtr to nie wina świec żarowych ani programu, najprawdopodobniej twój sinik jest niedogrzany a co za tym idzie nie uruchamia się tryb wypalania sadzy w DPF-ie bo żeby mógł się uruchomić proces wypalania musi silnik osiągnąć temp roboczą min 88 stopni a u Ciebie pewnie do tej temperatury silnik nawet nie dojdzie bo pewnie termostaty uwalone do wymiany, sprawdź w ukrytym menu licznika w czasie jazdy, jaką temp. uzyskuje silnik po dłuższej jeździe jak nie dojdzie nawet do 80 stopni to wymiana termostatów Cię czeka.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się wchodzi do tego ukrytego menu podczas jazdy ? wszystko możliwe, nie wiem, bo mowie, rozpędzam sie na dwójce do 60 km/h około i wtedy jakby go coś zamulało . takie jakby odcięcie lekkie . JA nie mówie, że to wina świec żarowych. świece żarowe to inny temat .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak się wchodzi do tego ukrytego menu podczas jazdy ? wszystko możliwe, nie wiem, bo mowie, rozpędzam sie na dwójce do 60 km/h około i wtedy jakby go coś zamulało . takie jakby odcięcie lekkie . JA nie mówie, że to wina świec żarowych. świece żarowe to inny temat .

Przytrzymaj 10sek klawisz na zegarach, wyskoczą ukryte testy. Policz sumę cyfr (ostatnich 5 z numeru VIN) przejdź do testu 19 i wpisz tą liczbę. Po czym przejdź do testu 7.

 

TUTAJ DOKŁADNY OPIS:

viewtopic.php?t=57919

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.