Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Mam 3 problemy z bme e91 325d ( 3.0) 197 KM , 2008 rok . A mianowicie .

1. Świece. Wymieniałem świece jakies 2 tygodnie temu . Samochód z rana zakopci na biało i zatrzęsie się troche i jest dobrze .

2 .Moduł turbiny - Nie mam takiej mocy jaką powinien mnieć . Jakie obroty powinny być na postoju ? 7 czy 9 tyś o/m ? Ja mam 7 jakby co .

3 . USB . Rozładowało mi się ako jakicz czas temu i przestało działac USB , mówią że trzeba wgrać od nowa oprogramowanie ?

 

Dodam że byłem u mechanika, podłączył mi bmw do kompa i wyszło : błąd 6 świec ( możliwe że nie były wykasowane przy wymianie , ale nie jestem pewien ) , a także moduł turbiny wyskoczył . Dodam, ze miałem wymieniany filtr cząseczek stałych i elektronika od turbo była odłanczana . dlatego też ten błąd mógł się pojawić .

Predzej jeszcze miałem takie coś, że przy przełanczaniu biegu zamulało na 2-3 sekundy i ciągnąl normalnie . Teraz po wykasowaniu błędów nie zamula go przy przełanczaniu biegów, ale za to jakby stracił moc.

jade jeszcze na kompa w poniedziałek zobaczyć czy błędy wyskoczyły .

Czy możliwe może być to , że filtr powietrze nie przepuszcza tyle powietrza ile powinien ? Nie wiem kiedy ostatnio był wymieniany.

Co to może być ?

Opublikowano

Kolego, a skąd jesteś?

Może jeździsz do nieodpowiedniego mechanika?

Błąd 6-ciu świec to na 100% padnięty sterownik świec żarowych a zamulanie może być z różnych przyczyn, najlepiej jak podjedziesz do ogarniętego mechanika z odpowiednim urządzeniem diagnostycznym i programem do niego :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
z pomorskiego . Mechanik raczej dobry ma pojęcie . okolice chojnic, a ty ? musze to zrobić jak najszybciej ponieważ wyjeżdżam za granice 2 stycznia .
Opublikowano
Czytałem,że ten moduł turbiny także odpowiada za świece . Wyskoczył błąd taki, że moduł turbiny .nie wiem .
Opublikowano

Ja jestem ze śląska, więc daleko do Ciebie :(

Napisz lepiej jaki błąd wywala a nie piszesz jakiś moduł turbiny świruje :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
błąd podciśnienie turbuny czy coś takiego , nie pamiętam teraz .może poprostu filtr powietrza jest zapchany i nie ma wystarczająco powietrza w turbo ?
Opublikowano
błąd podciśnienie turbuny czy coś takiego , nie pamiętam teraz .może poprostu filtr powietrza jest zapchany i nie ma wystarczająco powietrza w turbo ?

Kolego,błąd podciśnienia turbiny, nie słyszałem o takim błędzie :shock: Filtr powietrza możesz sprawdzić czy nie jest zapchany ale to na pewno nie jest przyczyną problemów.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
wyskoczył mi błąd sterownika turbiny . Może przez to że kostka była odpinana , nie wiem . Przyczyny mogą być różne, ale moc stracił po wykasowaniu błędu . Nie jest muł, ale na drugim biegu w pare sekund miał 90 km/h a teraz na drugim biegu to do 60 km/h i kończą się obroty . W poniedziałek jade ponownie na kompa i okaże się . Może być czarowane paliwo ? zalałem też ostatnio po kasowaniu błędu do pełna paliwo na jednej stacji, gdzie opinie o tym paliwie są różne
Opublikowano
Sprawdź, jakie błędy się pojawią i wrzuć screeny. I popraw tytuł wątku, może się okazać że po świętach zostanie usunięty :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Witam.

Wypowiem sie co do swiec i tego bledu po ich wymianie. Na 200% sterownik swiiec. padaja czesto. przerabialem to samo.

ogarniety mechanik w gdansku to Adam serwis bmw osowa. ja tam robilem swiece i sterownik. pozdrawiam.

Opublikowano
teraz przy mrozie -10 stopni zapaliłem go i lekko go zatrzęsło i normalnie chodził . puścił mały dymek i to wszystko . Więc może wszystko dobrze jest ze świecami, pierwsze 2-4 sekundy go troche zatrzęsie i jest dobrze, zakręci odrazu i wtedy go troszkie zatrzęsie
Opublikowano
dodam ze dzisiaj na lodzie na drugim biegu podszedł do 140 km/h , bez problemu, a na asfalcie ciągnie jako tako do 60 km/h pozniej muli się do 80 km/h
Opublikowano

Witam.

4sec trzesienia i dymek to nie jest normalnie. jezeli wymieniles swiece , to jeszcze musisz wymienic sterownik. Jezeli po wymianie swiec pokazuje ze sa uwalone to tylko wina sterownika. Jak temperatury spadana to bedzie jeszcze gorzej. Mi po wymianie swiec dalej trzeslo buda i obroty ciut skakaly przez pare sec, dopiero wymiana sterownika wszystko uspokoila. to filmik jak pali po wymianie. film nagrywany jak bylo +2stopnie. dzis na minusie pare stopni i cisza i spokoj.

 

Opublikowano
dodam ze dzisiaj na lodzie na drugim biegu podszedł do 140 km/h , bez problemu, a na asfalcie ciągnie jako tako do 60 km/h pozniej muli się do 80 km/h

 

Ze wskazaniami masz wszystko w porządku?

140 na drugim biegu w klekocie? Te auto na trójce tyle nie pójdzie. Nie ma też znaczenia czy na czarnym czy na lodzie bo przełożenia bez względu na warunki są takie same i koła kręcą się z taką samą prędkością.

PS. Radziłbym posłuchać czerwonego i odpowiednio nazwać temat.

Opublikowano
na lodzi koła nie mają praktycznie oporu . Wcisnąłem pedal gazu do końca i tyle na liczniku mi pokazało. Dobrze działa .
Opublikowano
tak na drugim biegu w klekocie . normalnie na asfalcie to max do 90 km/h pociągnie , ale na lodzie taki naped dostał , że było na budziku 140Km/h . ale nie o to tu chodzi . Czytałem dużo o tym module turbo i prawdopodobnie on będzie przyczyną spadku mocy . jak zrobie to dam znać co było , widze ,że nikt tu takiego problemu nigdy nie miał .
Opublikowano
byłem dzisiaj pod kompem . Wyszły swiece kolejny raz. To tak jak ktoś wspomiał będzie sterownik od grzania świec . Ale to nie problem . I wyszedł prawdopodobnie sensor od filtra cząsteczek stałych . Pokazuje na kompie, że jakby nie było przepływowości spalin, jakby filtr cząsteczek stałych był zapchany, a wymieniałem go jakiś miesiąc temu . przed wymianą filtra wymieniłem ten czujnik od spalin, . Więc może to jest wina czujnika? może powinien być wymieniony po wymianie filtra cząsteczek stałych ? Nie wiem . Albo poprostu trzeba wgrać nowy program ? nie wiem ?
Opublikowano
byłem dzisiaj pod kompem . Wyszły swiece kolejny raz. To tak jak ktoś wspomiał będzie sterownik od grzania świec . Ale to nie problem . I wyszedł prawdopodobnie sensor od filtra cząsteczek stałych . Pokazuje na kompie, że jakby nie było przepływowości spalin, jakby filtr cząsteczek stałych był zapchany, a wymieniałem go jakiś miesiąc temu . przed wymianą filtra wymieniłem ten czujnik od spalin, . Więc może to jest wina czujnika? może powinien być wymieniony po wymianie filtra cząsteczek stałych ? Nie wiem . Albo poprostu trzeba wgrać nowy program ? nie wiem ?

Kolego, przede wszystkim to że masz zapchany filtr to nie wina świec żarowych ani programu, najprawdopodobniej twój sinik jest niedogrzany a co za tym idzie nie uruchamia się tryb wypalania sadzy w DPF-ie bo żeby mógł się uruchomić proces wypalania musi silnik osiągnąć temp roboczą min 88 stopni a u Ciebie pewnie do tej temperatury silnik nawet nie dojdzie bo pewnie termostaty uwalone do wymiany, sprawdź w ukrytym menu licznika w czasie jazdy, jaką temp. uzyskuje silnik po dłuższej jeździe jak nie dojdzie nawet do 80 stopni to wymiana termostatów Cię czeka.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
a jak się wchodzi do tego ukrytego menu podczas jazdy ? wszystko możliwe, nie wiem, bo mowie, rozpędzam sie na dwójce do 60 km/h około i wtedy jakby go coś zamulało . takie jakby odcięcie lekkie . JA nie mówie, że to wina świec żarowych. świece żarowe to inny temat .
Opublikowano
a jak się wchodzi do tego ukrytego menu podczas jazdy ? wszystko możliwe, nie wiem, bo mowie, rozpędzam sie na dwójce do 60 km/h około i wtedy jakby go coś zamulało . takie jakby odcięcie lekkie . JA nie mówie, że to wina świec żarowych. świece żarowe to inny temat .

Przytrzymaj 10sek klawisz na zegarach, wyskoczą ukryte testy. Policz sumę cyfr (ostatnich 5 z numeru VIN) przejdź do testu 19 i wpisz tą liczbę. Po czym przejdź do testu 7.

 

TUTAJ DOKŁADNY OPIS:

viewtopic.php?t=57919

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
to jednak nie termostat , rozgrzałem go do 89 stopni, chociaż musiałem troche go przepalić, bo mróz był i tak po 30 km dopiero miałem ponad 80 stopni . DZisiaj jade po EGR , czujnik, zobaczymy czy będzie lepiej
Opublikowano
wymieniłem filtr powierza , wymieniłem przepływomierz, i dalej nie ma takiej mocy jak powinien mnieć . Może faktycznie moduł turbo walnięty jest ? ale to powinno pokazać na kompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.