Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Otóż... EGR->Tłoczek nie zacięty->egr czyściutki

 

Przewody podciśnienia nowe..->dobrze założone

 

Elektrozaworek EGR nowy Pierburga...

 

Egr ograniczony disem o 40% zmieniając na 0 jest to samo(za raz powiem o co chodzi)

 

Listwa ta od vacum(trójnik itp) wszystko drożne..nie zatkane nigdzie...

 

 

i o co chodzi... uruchamiam auto...zdjemuję wężyk z egr... BRAK PODCIŚNIENIA... mogę gazować na wolnych obrotach i nic BRAK

 

 

zdemontowałem kolektor... i z tyłu czujnik za kolektorem...przedmuchałem okej...ale ta dziura w kolektorze z tyłu co w nią wchodzi czujnik..była zapieprzona nagarem.. więc jak on miał mierzyć... złożyłem odpaliłem furę...i cud EGR działa...działal non stop..na wieczór zgasiłem auto...za 2h odpaliłem EGR działa... odpiąłem klemę minus od akumulatora bo coś tam robiłem.... podpiąłem uruchamiam auto egr nie działa...

 

 

wyjechałem autem..jadę hmm 2km... patrzę i w inpie się włączył... i do póki nie zgasilem auta pracował non stop bo np

 

inpa miała

 

388 powietrza chce przepływka na wolnych i egr tyle dawał.. i pracował non stop... jak tylko wyłączyłem auto uruchomiłem EGR nie pracuje i przepływka chce 388 a EGR daje 480 bo nie działa...

 

dzisiaj znów zdemontowałem czujnik kolektora(ale bez zdejmowania kolektora) i przepchałem tą dziurkę tam...przepsikałem sprężonym powietrzem..czujnik też i dup.. nie działa

 

ale jadę dzisiaj i po 2km załączył się... głównie chodzi o to,że nie ŻE ON SIĘ ZACINA tylko podciśnienie nie dochodzi... a w necie piszą EGR ma od zimnego działać non stop itp...

 

błędów na kompie 0.. robiłem disem test turbo..i wyskoczyło na końcu coś z EGR ze nie działa..by sprawdzić pompę vacum itp... ale on działa bo się załącza w trasie...a nie raz jest tak,że jadę trasę i wogule się nie załączy...a raz jest tak,zę pracuje od zimnego do gorącego silnika...

Opublikowano

W momencie ,gdy powinien działać egr, sprawdź czy masz zasilanie na wtyczce do zaworka.Jeśli go nie masz to sprawdź instalację elektryczną.

Jeśli zasilanie jest to sprawdż czy podciśnienie do zaworka dochodzi,a na końcu czy podciśnienie z zaworka wychodzi.

Możesz zaworek od egr podmienić z zaworkiem ze sterowania turbo.Może nowy jest wadliwy.

Czy żaluzja działa prawidłowo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.