Skocz do zawartości

test przelewowy 530d


pyotr99

Rekomendowane odpowiedzi

Test robiłem bo autku brakuje mocy przynajmniej takie mam wrażenie do tego dziwne odgłosy tak jakby falowały obroty na postoju sam już nie wiem początkowo podejrzewałem konwerter ASB ale majster od skrzyń twierdzi że wtedy byłby błąd w sterowniku a takowego brak

Jeśli chodzi o wtryski to w INPIe skaczą mi korekcje tzn nie ustalają się na konkretnej wartości tylko zmieniają dość szybko na tych felernych cylindrach od -0,3 do -0,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie korekcje nie powinny skutkować spadkiem zauwazalnym spadkiem mocy. a przepływomierz moze sprawdzales? ciśnienie doladowania? przepływomierz przy obciazeniu powinien pokazac od 800 nawet do 1200 kg/h z tego co pamietam w 3.0d moga to byc troche wyzsze wartości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz nowy pokazuje nawet 1200 przy pełnym bucie turbina ładuje 2,4 bara podciśnienia silikonowe grucha przy turbinie działa, pompa progowa daje 4,07 bara na wolnych obrotach, wymieniłem też ogranicznik ciśnienie paliwa na nowy katalizatory wycięte to chyba wszystko co do tej pory zrobiłem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy przy obciazeniu korekcje wtryskow tez sa takie jak na wolnych obrotach? czy przy obciazeniu czyli przy ostrym przyspieszaniu nie poddymia na czarno? bo 2.4 bara to troche przy duzo tj. tak jakby faktycznie dostawal za duza dawke paliwa i probowal nadgonic powietrzem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapomniałem napisać klapek juz nie mam turbina po naprawie zmienione uszczelnienia bo puszczały i geometria się blokowała bywało ze następowało przeładowanie i zmniejszenie dawki paliwa EGR zaślepiałem na próbę ale wtedy silnik łapał błąd więc wyczyściłem i podłączyłem zdaje się ze działa ok

Korekcję INPA pokazuje tylko na wolnych obrotach i przy niewielkim dodaniu gazu wtedy trochę rosną a to doładowanie to jest chwilowe 2,4 potem troszkę mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co piszesz wszystko powinno być ok... tylko tak jak mówisz te dwa niepokojące wtryski zostają... ale ja bym oddal wszystkie do sprawdzenia na stole u fachowca u mnie w okolicy to koszt 30zl/szt. i praktycznie od reki i wtedy bylaby pewnosc 100% co do wtrysków... koszt nie jest taki duzy a wtedy bedzie pewność nie ma sensu placic za regeneracje jezeli jest wszystko ok z wtryskami...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z wyjęciem może być problem... w e39 2.5D musialem użyć do tego celu prasy hydraulicznej do wtryskow niestety wtrysk był tak zapieczony że urwał sie w głowicy takze możesz próbowac jezeli po odkreceniu stopek nie bedzie dal sie obrocic to radze oddac do warsztatu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

To, że na wolnych obrotach progówka daje Ci 4,07 to jeszcze nic nie znaczy. Sprawdź jej sprawność pod obciążeniem w trakcie jazdy. Nie powinna spaść niżej niż 3,70-3,80. O zaworze/ograniczniku ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia miałem Ci pisać ale z tego co piszesz to już go wymieniłeś. Wykręć jeszcze podobny zawór znajdujący się w szynie CR (jest od strony grodzi więc dostęp kijowy - najlepiej zdjąć kolektor) i go przemyj, przedmuchaj - on najczęściej powoduje falowanie obrotów na postoju.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.