Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zrobiłem dziś test przelewowy wtryskiwaczy i mam podejrzane dwa wtryski 3 przelał 30% więcej niż pozostałe a 6- 30% mniej Mam pytanie czy oba są do regeneracji

niestety nie mogę dodać zdjęć

Opublikowano
a czy coś niepokojacego dzieje sie podczas pracy silnika? tzn stukanie nierowna praca dymienie ciezko ma odpalac? z jakiego powodu robiles test na przelew?
Opublikowano

Test robiłem bo autku brakuje mocy przynajmniej takie mam wrażenie do tego dziwne odgłosy tak jakby falowały obroty na postoju sam już nie wiem początkowo podejrzewałem konwerter ASB ale majster od skrzyń twierdzi że wtedy byłby błąd w sterowniku a takowego brak

Jeśli chodzi o wtryski to w INPIe skaczą mi korekcje tzn nie ustalają się na konkretnej wartości tylko zmieniają dość szybko na tych felernych cylindrach od -0,3 do -0,8

Opublikowano
takie korekcje nie powinny skutkować spadkiem zauwazalnym spadkiem mocy. a przepływomierz moze sprawdzales? ciśnienie doladowania? przepływomierz przy obciazeniu powinien pokazac od 800 nawet do 1200 kg/h z tego co pamietam w 3.0d moga to byc troche wyzsze wartości.
Opublikowano
Przepływomierz nowy pokazuje nawet 1200 przy pełnym bucie turbina ładuje 2,4 bara podciśnienia silikonowe grucha przy turbinie działa, pompa progowa daje 4,07 bara na wolnych obrotach, wymieniłem też ogranicznik ciśnienie paliwa na nowy katalizatory wycięte to chyba wszystko co do tej pory zrobiłem
Opublikowano
a czy przy obciazeniu korekcje wtryskow tez sa takie jak na wolnych obrotach? czy przy obciazeniu czyli przy ostrym przyspieszaniu nie poddymia na czarno? bo 2.4 bara to troche przy duzo tj. tak jakby faktycznie dostawal za duza dawke paliwa i probowal nadgonic powietrzem...
Opublikowano

zapomniałem napisać klapek juz nie mam turbina po naprawie zmienione uszczelnienia bo puszczały i geometria się blokowała bywało ze następowało przeładowanie i zmniejszenie dawki paliwa EGR zaślepiałem na próbę ale wtedy silnik łapał błąd więc wyczyściłem i podłączyłem zdaje się ze działa ok

Korekcję INPA pokazuje tylko na wolnych obrotach i przy niewielkim dodaniu gazu wtedy trochę rosną a to doładowanie to jest chwilowe 2,4 potem troszkę mniej

Opublikowano
z tego co piszesz wszystko powinno być ok... tylko tak jak mówisz te dwa niepokojące wtryski zostają... ale ja bym oddal wszystkie do sprawdzenia na stole u fachowca u mnie w okolicy to koszt 30zl/szt. i praktycznie od reki i wtedy bylaby pewnosc 100% co do wtrysków... koszt nie jest taki duzy a wtedy bedzie pewność nie ma sensu placic za regeneracje jezeli jest wszystko ok z wtryskami...
Opublikowano
No tak tylko ciekaw jestem ja się wyjmą te wtryski bo sam koszt sprawdzenia niewielki zobaczę czy znajdzie sie warszatat czy sam się pobawię
Opublikowano
z wyjęciem może być problem... w e39 2.5D musialem użyć do tego celu prasy hydraulicznej do wtryskow niestety wtrysk był tak zapieczony że urwał sie w głowicy takze możesz próbowac jezeli po odkreceniu stopek nie bedzie dal sie obrocic to radze oddac do warsztatu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Więc wtrysk naprawiony koszt 300pln do tego zawór na pompie wysokiego ciśnienia i jeszcze termostat główny wymieniony bo stary trzymał temp ok. 85*C a powinien 90* i dziwne wibracje ustały a spalanie mniejsze
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

To, że na wolnych obrotach progówka daje Ci 4,07 to jeszcze nic nie znaczy. Sprawdź jej sprawność pod obciążeniem w trakcie jazdy. Nie powinna spaść niżej niż 3,70-3,80. O zaworze/ograniczniku ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia miałem Ci pisać ale z tego co piszesz to już go wymieniłeś. Wykręć jeszcze podobny zawór znajdujący się w szynie CR (jest od strony grodzi więc dostęp kijowy - najlepiej zdjąć kolektor) i go przemyj, przedmuchaj - on najczęściej powoduje falowanie obrotów na postoju.

Pzdr.

Opublikowano

Nie zawór, tylko to jest już czujnik, tam z tyłu listwy cr.

 

Pyotr99, który w koncu wtrysk wymieniłeś, 3 czy 6 i czy robiłeś test przelewowy po regeneracji tego wtrysku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.