Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, temat z braniem oleju w tym silniku nie jest nowością, ale napisze i ja. Beta bierze w chuj oleju mniej wiecej 500-700 ml na bak paliwa. Jestem umówiony w styczniu na wymiane uszczelniaczy zaworów, koszt nie jest taki aż duży. Straszą mnie że na tym może sie nie zakończyć, a będzie trzeba wymienić pierścienie. co o tym myślicie?

 

Drugi problem to utrzymywanie obrotów ma czasami takie fazy że obroty spadną do 600 wrócą raz do 500 i nagle do 1000 i spowrotem do optymalnych. Zauważyłem także, był przypadek dałem gazu na 1000 odpuscilem i zszedl na prawie 500 i był leciutkie zgrzytki i wrocil na obroty. Na komputerze Vanos,dawki wszystko jest zajebiście ;). Mechanicy mówili że możliwe że sondy od nagaru przez spalanie oleju sie zabrudził i szaleje i z opóżnieniem podaje sygnały. Powiedzieli żeby wymienić te uszczelniacze, dolać dobry preparat na czyszczenie silnika z zanieczyszczen wyjezdzic to do rezerwy, dolac do połowy czystego paliwa bez dodatków i do rezerwy i wtedy do połowy z preparatem na czyszczenie ukladu paliwowego. Co o tym wszystkim myślicie ;)

Opublikowano

U mnie tez obroty dziwnie się zachowują. I też słyszałem od swego mechanika ze mogą na to wpływać sondy. Wymianę uszczelniaczy bez demontażu głowicy odradzał a koszt wymiany z demontażem to 2,5 - 3 tys.

W jakiej cenie będziesz sobie te uszczelniacze wymieniać ?

Opublikowano
Czemu odradzał bez demontażu głowicy.? :) z 150 zl uszczelniacze i 300-350 robocizna.. Ile Ci pali bunia? Moja żre średnie 12.7-13l. Moim zdaniem chyba za dużo jak na 2.0 silnik .
Opublikowano

Jeśli jest ktoś kto się podejmie wymiany w tej kwocie to chętnie do niego się udam. U mnie auto jest zagazowane, na początku jak jeździłem na benzynie to max był 15 a min to gdzieś 12-13l. Spalanie w Warszawie oczywiście. Natomiast w trasie jak jadę 120 to spalanie jest równo 7l. Po zagazowaniu mogę sobie pozwolić o wiele wyższe prędkości xD

Mechanik mówił że to jest bez sensu tylko uszczelniacze wymieniać, i nie zobaczyć na zawory z pierścieniami. Może i jest bez sensu w Oplu czy VW ale kiedy mam zapłacić 300 lub 3000zł to dla mnie jest to ogromna różnica. Spalanie oleju to 1l/1tys. Jeśli jest ktoś w Warszawie lub okolicy chętny do wymiany uszczelniaczy to proszę dać znać : )

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jeśli jest ktoś kto się podejmie wymiany w tej kwocie to chętnie do niego się udam. U mnie auto jest zagazowane, na początku jak jeździłem na benzynie to max był 15 a min to gdzieś 12-13l. Spalanie w Warszawie oczywiście. Natomiast w trasie jak jadę 120 to spalanie jest równo 7l. Po zagazowaniu mogę sobie pozwolić o wiele wyższe prędkości xD

Mechanik mówił że to jest bez sensu tylko uszczelniacze wymieniać, i nie zobaczyć na zawory z pierścieniami. Może i jest bez sensu w Oplu czy VW ale kiedy mam zapłacić 300 lub 3000zł to dla mnie jest to ogromna różnica. Spalanie oleju to 1l/1tys. Jeśli jest ktoś w Warszawie lub okolicy chętny do wymiany uszczelniaczy to proszę dać znać : )

 

napisz lub zadzwoń do : gorlik79(forumowicz mechanik Legionowo) ma dobre ceny, p. Andrzej AutoGaj (raszyn) dobre ceny specjalizuje w bmw

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wymieniłem uszczelniacze bez demontażu głowicy u p. Andrzej "AutoGaj" w Raszynie, tel: 511127643.

Koszt wymiany 600zł (uszczelniacze w cenie)

Przed wymianą auto brało 1l oleju na 1 tys km.

Po wymianie i przejechaniu 2tys km poziom cały czas na MAX.

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi. Szkoda że przez rok dolewałem oleju a nie wymieniłem uszczelniacze od razu. POLECAM.

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.