Skocz do zawartości

[e36] Falujące obroty , brak mocy , większe spalanie m52


Rafnia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich , jestem nowy na forum :) Mianowicie około miesiąc temu zakupiłem e36 2.8 , 3 tygodnie jeździła ok , wszystko ładnie , jednak coś się zaczeło dziać :mad2: , gasneła podczas jazdy na biegu jałowym i sprzęgle , nie chciała odpalac , ale moc była , wymienilem swiece na boscha i wymienilem 2 cewki bo byly popekane ,przeczyscilem przepustnice , auto juz co raz mniej gasnie , nie faluja obroty ciagle tylko jak najade na nierównośc , kostkę brukową , auto zaczeło więcej palić i miec mniej mocy , po odłączeniu przepływki wszystko działało bez zarzutu , co to moze byc , krokowca jeszcze nie czyściłem , z gówy dzieki za pomoc :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym strzelał bardziej w czujniki wału bądz wałka gdy którys padnie a przewaznie to ten od wału korbowego to objawy niemal identyczne i spalanie jest duzo wieksze;p po pierwsze sprawdz czy czujnik wału jest dokręcony bo jesli jest zbyt daleko od szczelin koła nie bd działał a moze byc luzny skoro dzieje sie to gdy najezdzasz na nierówność. szkoda ze komp nie lata musisz znalezc kogos z m52 blisko siebie i metoda prob i błedow przepływka i oba czujniki z wałkiem rozrzadu bd gorzej bo nastawnik vanosa musisz wymontowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
pamiętaj,że komp simensa nie lubi zamienników

pisałem wyżej,że simens nie lubi zamienników,ale silnik M52 powinien odpalić na samym czujniku wału,lub czujniku wałka

jeżeli masz uszkodzony czujnik wału i zamiennik na wałku rozrządu,to może być taki efekt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie dorwac ori czujnik i zobaczę czy beda zmiany ;) A czy moze byc tez tak ze przez te czujniki silnik w ogole nie bedzie kręcił ? Bo jest naladowany Aku , a nie kreci ... A i dodam ze po wymianie auto odpalilo przy kręcenie przez jakies 20s ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujniki do M52 wymieniamy tylko na Siemens zamienniki w wiekszosci nie działaja albo działaja chwile. wielu chłopaków ode mnie chciało zaoszczedzic a i tak musieli originał kupic. tak jak napisał kolega wyzej jesli masz padniety czujnik wału bo prawdopodobnie to on bo najczesciej siada plus niedziałajacy na rozrzadzie to lipa nie zapali. bo gdy pada czujnik wału ECU zbiera podstawowe info z rozrzadu i przestawia sie w tryb awaryjny a jesli oba złe to nie ma z czego czytac parametrów. zamien ten rozrzadu na tamten co miałes a na wał korbowy załóż original VDO jak jestes z bliska to Ci moge uzyczyc i zobaczysz efekt to jest pieta achillesowa m52 własnie czujniki a przewaznie na korbie niektóre da sie zregenerowac wez swój stary czujnik sciagnik osłone kabla i gwarantuje ze przewody bd popekane na całej długości moze to jest to którys moze zwierac. bo jesli robi bład po nagrzaniu to wtedy padniety czujnik bo płytka sie odkształca i przerywa połączenie to zwykły impulsator lub jak zwa to w przemysle maszynowym krańcówka zblizeniowa indukcyjna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.