Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i przypałętały się problemy.I są wydatki pod choinkę. Panowie zrobił się problem bo widzę że mam olej w chłodnicy ( jest tego nie wąsko i wygląda - tak jakbym sobie nalał po-prostu oleju do chłodnicy ) Najlepsze jest to że temperaturę trzyma w normie. Ogrzewanie pracuje - leci ciepełko. Auto ma siłę. Zachowuje się normalnie. Natomiast jest od groma oleju w chłodnicy i wygląda to wręcz prze tragicznie. Auto jest po regeneracji wszystkich wtrysków i pompy wtryskowej ( no nie wąsko wyszło ) A tu masz ci los i nowy problem. Mam pytanie do znawców tematu.Biorę pod uwagę -1- uszczelkę pod głowicą ( aż zbladłem hehe ) no i -2- tą chłodnice oleju. Moje pytanie brzmi. Czy aż tyle oleju mogłoby się dostać do chłodnicy po strzeleniu uszczelki ? Szok.
Opublikowano

Tak kolego bo jednak jakies tam cisnienie musi byc by bylo smarowanie we wszystkich zakamarkach.

To kolego masz wielkiego pecha pod choinke.

Ale jak sobie ogarniesz to juz pojezdzisz.

Opublikowano
Nie znam silnika diesla ale może jest na pewno jakaś chłodnica oleju i tu leży problem?
Opublikowano
Według mnie powiedzą ta: są dwie opcje albo chłodniczka oleju (wymiennik ciepła jeśli takowe występuje) ,lub uszczelka głowicy.
Opublikowano
Chlodnica oleju jest zaraz nad Intercoolerem taka cienka rurka wygieta w ksztalcie litery obruconej U.
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.