Skocz do zawartości

Autentyczny przebieg mojej e91.


Wiktor92

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Jesteś właścicielem to jedź do ASO i niech dadzą Ci wydruk historii samochodu ale czasami się zdarza że nie mogą dostać się do bazy danych z zagranicy ( czytałem kiedyś o Włoszech)

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nikt Ci tutaj też nic innego nie sprawdzi jak historie pojazdu która jest w ich bazie. Tam są zapisywane wszystkie serwisy wiedz jeśli pomiędzy ktoś cofnął to możesz to chyba tylko zweryfikować poprzez zczytanie motogodzin (chociaż i to pewnie da się cofnąć), bazy danych wypadków tak jak w USA chyba nie ma.

 

Zkontaktuj się z ASO w którym były robione serwisy. Jesli pierwszy właściciel robił serwis w wolnym warsztacie to wpisów oczywiście nie będzie.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

czytałem kiedys na naszym forum, ktoś miał sposób na przeliczanie włączeń i wył. xenonu na przelot w aucie i podobno w miarę się to pokrywało ...

jak masz czas i ochotę to :search:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem, w bazie niby tylko dwa albo trzy(z 2011r ) wpisy które się pokrywają z licznikiem . W bazie nie ma pierwszych 4 lat .

pierwsze lata to gwarancja producenta wiec tym bardziej byc powinny,jesli ich nie ma to wiarygodnosc ksiazki jest taka sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba odnosilo sie do liczby wcisniec hamulca.

Byl przelicznik stosownie dla skrzyni manualnej i automatu.

Ale sadze, ze rozrzut takich estymacji wynosi co najmniej 50%.

Moze ewentualnie sprawdzic czy nie powinno byc na liczniku 300k km, zamiast 150k km.

 

Z tego co mi wiadomo (prosze mnie poprawic jesli jestem w bledzie), to zabieg najwiekszego [BAD]stwa naszych czasow (przekrecenia licznika), w samochodach BMW od 2005 roku wymaga wlutowania sie glowica w modul CAS.

Jak zdejmiesz obudowe CAS'a i odnajdziesz slady lutowania, to masz 100% pewnosc, ze licznik byl krecony.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przegieg, o ktorym ty mowisz, i ktory masz podany jak loguje sie blad w module jest pobierany z CAS'u.

Wiec jesli zmienisz przebieg w CAS'ie, wykasujesz wszystkie bledy, to nie masz zadnej informacji jaki byl autentyczny przebieg.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasem, przy diagnozie komputerowej niektóre ze sterowników nie pokazują obok błędu, przebiegu i warunków przy których ten błąd wystąpił?

Widziałem jak znajomy mechanik podłączył się KTSem BOSCH do e90, na liczniku było 210kkm, a przy szczegółach błędu na module silnika było, że błąd wystąpił przy 290kkm.

Może się tak dziać, kiedy przebieg został zmieniony tylko w liczniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ja wyzej napisalem?

Bledy da sie kasowac przeciez.

Kasujesz bledy w kazdym module po czym zmieniasz przebieg w CAS'ie i nie masz juz zadnej informacji o rzeczywistym przebiegu.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostalem pelna historie serwisowa kilku samochodow za darmo w Inchcape we Wroclawiu i Warszawie.

Moze Szwaby tak reaguja na polakow w ichniejszych salonach?

 

W VAG'u jest dopiero masakra, tam maja odgorny zakaz udzielania jakichkolwiek informacji na temat historii serwisowej konkretnego samochodu.

Za wykonanie wydruku dla klienta grozi cofniece licencji.

Cos mi sie wydaje, ze trzesa dupami bo usterkowosc nowych uturbionych benzynowek, 3.0d V6 i innych wymyslow VAG'a, to istna plaga tej marki.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ja wyzej napisalem?

Bledy da sie kasowac przeciez.

Kasujesz bledy w kazdym module po czym zmieniasz przebieg w CAS'ie i nie masz juz zadnej informacji o rzeczywistym przebiegu.

Tylko, że takie przypadki to jakieś 1% wszystkich cofniętych liczników, zazwyczaj odbywa się to przez złącze OBD i cofany jest tylko licznik - ponieważ prawie wszystkie przypadki są robione u "właściciela" samochodu, a nie u "specjalisty" od cofania liczników i to jest raczej zabieg "grupowy" - szybko i sprawnie :mad2:

 

Powinni za to .aja urywać :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Zeczywiscie, pytałem się i bez problemu powiedzą mi historię w czasie mojego posiadania ale chłopak który mnie obslogiwal nie miał dostępu do poprzednich danych. Powiedział żebym zadzwonił do ASO gdzie był wcześniej serwisowany i bez problemu powinni mi to przysłać :)

 

Zadzwonię :norty:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.