Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Dlugo oczekiwana Bmw 120d Msport w koncu zakupiona dla mojej zony (tez dla mnie)-wszystko super mialo byc i niestety ---

 

Autko jedzie jakby mialo 100KM lub mniej , nie dymi , nie przerywa, nie dlawi. Silnik pracuje rownomiernie i przyspiesza tez bez szarpniec ale strasznie mozolne to przyspieszenie - Predkosc maksymalna ledwo 200Km/h. Pod mala gorke na autostradzie na 6 biegu nie daje rady....

 

Auto mialo wymieniana turbine pare tysciecy km temu , przez wczesniejszego wlasciciela lecz nie wiem czy byla to nowa czy regenerowana...- brak mozliwosci sprawdzenia.

 

Jak dojsc co jest powodem takiego zachowania?

 

Pomocy! - bo funduszy brak.....

 

pozdr

Edytowane przez krytek1
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Po diagnozie komputerowej okazalo sie ze sa trzy bledy : 449A , 4191, 3F77

 

 

Wdlug diagnosty brak mocy jest to wynik nieszczelnosci w ukladzie lub problem z nastawnikiem turbiny poniewaz wedlug pomiaru brakuje ok 0.3 bara (test przy 3 biegu i pedal w podloge)

 

Teraz pytanie:

 

Turbo bylo regenowane i zeby teraz ustwic ten nastawnik odpowiednio to czy trzeba go wyciagnac i go samego zawiesc gdzies do ustawienia czy tez zawiesc razem z turbo ?

 

czy tez nie ma sie co bawic w ustawianie tylko kupic nowe turbo ?

 

Pozdr

Opublikowano

nie mam wykresu i tez nie pamietam szczegolow dokladnie ale podczas testow w dolnych zakresie obrotow jest tragedia a pozniej jest troche lepiej ...co kolwiek to znaczy ....

 

Moze kolega co robil mi testy z tego forum sie wypowie jak to bylo okiem fachowca bo ja calkiem zielony jestem.

Opublikowano

Witam

 

Dzisiaj dostalem sie do turbiny i chcialem sprawdzic ciegno czy sie rusza. Przy wlaczanym silniku jak i przy wylaczonym pozycia tego ciegna sie nie zmienia.

Otwierajac auto pilotem tez pozycja cigna jest w tym samym miejscu. Recznie tez prubowalem i tez nie moglem go poruszyc. Czy tak ma byc ? W jakich warunkach jest mozliwe sprawdzenie czy ciegno nie jest zablokowane i czy sie rusza ?

 

http://www.dropbox.pl/file.php?name=33C3FD2315501CB7E51771E6C7976DD5

Opublikowano

otworz auto otwórz maske poczekaj z minute aż auto wejdzie w stan uśpienia, zanika napięcie na nastawniku i powienieneś móc sunąć go w górę lub w dół.

jak jest "pod naspięciem" nie zrobisz tego.

najlepiej otworz maskę pozamykaj wszystkie dzwi i poczekaj kilka minut i sprawdz, przy wzbudzaniu auta jest taki harakterystyczny metaliczny dzwięk to prawdopodobnie ruch nastawnika.

pozdrawiam,

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie próbuj na siłe ruszać dzwignią przy nastawniku, bo uszkodzisz w ten sposób przekładnie ślimakową, która się w nim znajduje. Sterownik najłatwiej sprawdzić tak: Otwórz maskę, żebyś miał sterownik na widoku. Poproś kogoś, aby włączył zapłon w samochodzie. W tym momencie sterownik powinien wykonać "test" zakresu pracy, przesuwając sztangę "do przodu i z powrotem" - ok 2cm wysunie się sztanga sterująca zmienną geometrią, a następnie wróci do swojej poprzedniej pozycji. Jeżeli tak nie jest, to najprawdopodobniej masz uszkodzony sterownik. Mogę Ci pomóc w tym wypadku.
  • 7 lat później...
Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam chyba problem z nastaniem turbo w F11 2010r 2.0 D

Jak odpalam auto to nastawnik wysuwa się do maksymalnej pozycji i tak zostaje.

Apka Bimmer-tool pokazuje występowanie 90% na wolnych obrotach.

Czy tak powinno być?.


Pozdrawiam Cezary

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.