Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam...

 

Po zapaleniu zimnego silnika, obroty utrzymują się na poziomie 1500/1600 RPM. Dopiero, gdy wskazówka temperatury zatrzyma się na środku, obroty biegu jałowego są tak jak być powinny. Mam wrażanie, jakby ssanie zbyt późno się wyłączało. Samochód był na diagnostyce komputerowej, brak błędów, wszystkie czujniki sprawne. Proszę o pomoc...

 

Pozdrawiam ;)

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przepraszam, za ten odkop, lecz mam już czas by opisać i opisać co i jak

 

Krokówka wyczyszczona, przepustnica wymieniona. Wszystkie węże są sprawdzone, nigdzie nie dochodzi lewe powietrze. Mam wrażenie, że gdy silnik jest już nagrzany to jest o wiele lepiej. Umieszczam film jak to wygląda, gdy wyhamuje samochód do zera i co się dzieje z obrotami:

 

https://dl.dropboxusercontent.com/u/98721936/20150119_185003.mp4

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.