Skocz do zawartości

[e39] Poprawna regulacja wysokości nivo - jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Posiadam BMW e39 kombi 530 iA z 2002 roku, chciałbym wyregulować wysokość tylnego zawieszenia bo krzywo stoi i w związku z tym mam prosbe o wskazówki jak to zrobić przy pomocy inpy.

Próbowałem już we własnym zakresie, ale ciągle cos zle wychodzi, za każdym razem mam problem z prawa stroną, tzn jak chce podwyższyć prawą stronę np o 20 mm, to podniesie się np o 5, ale do tego podnosi się również i lewa strona, ogólnie róznica między prawą a lewą stroną wynosi ok 2-3 cm. raz mi sie udało ustawić tak zeby było 5 mm róznicy, ae wtedy tył był bardzo nisko, jak dla mnie za nisko. Ponadto, mierząc wysokość od dolnej krawędzi felgi do blotnika, lewa strone udalo mi sie podniesc najwyzej na ok 65 cm, natomiast prawa podniosla się tylko na ok 62.

Nie mam juz pomyslow jak to zrobic i wkurza mnie jak widze takiego przekoslawienca.

Jak w inpie wyłącze nivo (transport mode) to tyl podnosi sie maksymalnie do gory i wtedy samochod stoi rowno, a jak wlacze nivo i chce go wyregulować to mi się to nie udaje. W inpie jest jeszcze opcja Trim Line Mode, ale nie wiem do czego sluzy, moze ktos wie co robi ta opcja? Oczywiscie zeby sie przekonać to ją włączyłem, ale wyskoczył komunikat że samopoziomowanie jest nie aktywne, a tyl nie podnosil sie maksymalnie do gory.

Bede wdzieczny jak ktos mi powie jak to wyregulować zeby bylo dobrze.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Jak chcesz poprawnie wyregulować nivo to musisz podnosząc jedną strone jednocześnie obniżać drugą bo jak tak nie zrobisz to się podniesie.... trochę zabawy jest ale można to zrobic najlepiej w dwie osoby jedna siedzi z laptopem a druga mierzy
Opublikowano

Wiem ze tak to trzeba robic, tylko ze chcac ustawic tyl na np 62cm, nie mam mozliwosci ustawic prawej strony na ta wysokosc, tak jakby prawa strona nie reagowala powyzej pewnej wartosci (60cm) wiec gdy lewa strona ma 62, to prawa ma ok 60 cm. gdy zadaje wyzsza wartosc na prawa strone, to podnosi sie lekko lewa, wedlug mnie wyglada to tak, jakby sterownik widzial ze prawa strona sie podniosla i pociagnela za soba lewa strone, a w rzeczywistosci prawa strona stoi w miejscu. i nie wiem czego to jest wina.

Mam jeszcze pytanie, ktory z czujnikow w tylnym zawieszeniu jest od poziomowania karoserii, wiem ze sa tez czujniki od ksenonow, ale nie wiem ktory jest ktory.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.