Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wiem, że tematów o tym są setki ale u mnie to już przechodzi wszelkie granice. Jak do tej pory to co wymieniłem to przepływomierz(używany), przepustnice(trafiłem na taka z 2010 roku wygląda jak nówka) gumę dolotu FEBI, wyczyściłem odme bo była niedrożna. Po tym wszystkich silnik nie wykazał ani trochę lepszej pracy faluje cały czas w zakresie 600-1600 lub czasem w mniejszym zakresie. Więc wychodziłoby już tylko na vanosy. Dzisiaj zregenerowałem, zamówiłem zestaw naprawczy stare uszczelnienia były jak plastik, wszystko poskładałem odpalam i dalej to samo. Jazda próbna no i jest jeszcze bardziej dynamiczny ale nic po za tym, obroty jak falowały tak dalej falują. Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł. Po podpięciu pod kompa wychodzi tylko błąd przepływki.

Opublikowano
Po odpaleniu jest jakies kilka sekund na lekko podywższonych i potem zaczyna falować to jeżeli chodzi o zimny silnik a na ciepłym praktycznie od razu faluje
Opublikowano

To masz już odpowiedź.

Jeśli "nie ma żadnej reakcji "oznacza ,że nic się nie zmieniło w czasie jazdy ,oraz na wolnych obrotach.

Po odpięciu sprawnej przepływki musi być zmiana w pracy silnika.

Sprawdź jeszcze instalacje do przepływki (poruszaj kostką,przewodami.)

Jakie odczyty daje przepływomierz,na komputerze?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.