Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z BMW e46 320d 2000r. Problemy polega oczywiście na braku mocy. Spalanie na czwartym biegu max. 12l, na piątym max. 10. Dziś podłączyłem auto pod komputer, prosiłbym o interpretacje błędów i wskazań komputera. Sugestie co należy sprawdzić lub gdzie szukać przyczyny.

Błędy:

http://imageshack.com/a/img905/1044/9XjyAX.jpg

http://imageshack.com/a/img905/9363/kwZyzw.jpg

http://imageshack.com/a/img907/4791/bl6qG1.jpg

http://imageshack.com/a/img905/4566/jjEmAS.jpg

Parametry przy obrotach 935:

http://imageshack.com/a/img661/2203/qYmYPH.jpg

http://imageshack.com/a/img673/3724/sO1d5C.jpg

Parametry przy obrotach 2088:

http://imageshack.com/a/img746/1653/YS22iA.jpg

http://imageshack.com/a/img537/8811/1ZdFUc.jpg

Czekam na wasze sugestie

 

Dziś udało mi się odczytać pomiar ciśnienia doładowania pod obciążeniem zgodnie z sugestią.

 

Pomiaru dokonałem na 4 biegu, przy 80km/h, pedał w podłodze, a auto mułowato się zbiera, nie czuć, że turbina ciągnie to auto. Spaalanie max 12/13 litrów. Zrobiłem kasowanie błędów teraz zostały takie:

http://imageshack.com/a/img661/6161/U4O8Kx.jpg

http://imageshack.com/a/img540/6748/bxIhUR.jpg

 

Parametry pomiaru pod obciążeniem:

http://imageshack.com/a/img904/7580/Kj2lN3.jpg

http://imageshack.com/a/img661/3359/Lfe0sz.jpg

 

Czekam na wasze sugestie co dalej robić, gdzie szukać utraconej mocy :( Czy wina leży po stronie turbiny, czy ciśienie doładowania jest zbyt niskie?

 

Wartość w INPIE Aktualna ilość paliwa dochodzi maksymalnie do około 33mg/Hub. Czy to może być przyczyną małej mocy a co za tym idzie problem leży po stronie pompy?

Opublikowano

Przepływki nie brałem pod uwagę bo na innym forum dostałem odpowiedź, że z nią jest wszystko dobrze...więc sam już nie wiem...

Jakie parametry powinien wskazywać przepływomierz? zaryzykowałbym zrobienie w nim dodatkowego otworu ale jeśli jest dobry to go tylko uszkodze.

Przy obrotach 3500 i predkosci 130 km/h wskazanie masy powietrza 65kg/h.

Opublikowano
Te trzy błedy na pewno nie wpływają na brak mocy więc tym nie chce się póki co zajmować. Najpierw odzyskanie mocy. Zapachu spalin w środku nie ma, wymieniany był elastyczny łącznik około roku temu, aczkolwiek stojąc za autem zapach spalin jest dość specyficzny(trudno określić jaki :roll: )
Opublikowano

wyczyść czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze błąd 101 boost control zniknie.

27 coolant temperatur heater musisz rozebrać dogrzewacz wody i spalone ścieżki przelutować.

8 glow device to świece żarowe do sprawdzenia oraz przekaźnik świec żarowych do wymiany pewnie

Po tych zabiegach wyczyść błędy i się przejedź i sprawdź ponownie błędy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.