Skocz do zawartości

Silnik 2.0i X3 F25


Woj52

Rekomendowane odpowiedzi

Przebieg 35000km. Podczas pracy na biegu jałowym słychać odgłos pracy wtryskiwaczy lub łańcuch rozrządu. Słychać to przede wszystkim na zewnątrz samochodu. Przypomina to cykanie podobne do pracy wtryskiwaczy przy zasileniu LPG. Być może się czepiam, bo ten typ tak ma. Proszę o opinie innych

użytkowników samochodów z tym silnikiem. (2.0i Twin turbo 184 KM)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym cykaniem i dźwiękiem, to do spokojnej/normalnej jazdy ten silnik jest jak najbardziej ok.. Dynamika moim zdaniem jest przyzwoita, a spalanie przy normalnej jeździe jest akceptowalne, mi kiedyś nawet udało się na odcinku 175km osiągnąć śr. spalanie na poziomie 6.9l/100km, ale taka jazda nie była przyjemnością 70-90km/h. Jak się bardziej przyciśnie to ten silnik potrafi sporo spalić.

 

Mi od pewnego momentu moc tego silnika przestała wystarczać i zamontowałem box Hartge i to juz jest zupełnie inna bajka niż przed montażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po montażu box'a Hartge wyszło 241km / 366Nm (vs. seria 187km / 299Nm)...jeżeli chodzi o spalanie to nie zauważyłem, żeby jakoś wzrosło przy normalnej jeździe, śr. spalanie mam gdzieś w okolicach 9.6l/100km. Przy agresywnej jeździe, z box'em czy bez box'a, ten silnik potrafi spalić dużo...

 

na autostradzie w dwie osoby + bagaże przy prędkości 130-150km/h mam spalanie na poziomie 11-13l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesli piszesz prawdziwe dane to ja bez tuningu silnika obecnie mam takie spalanie.

 

przy tych prędkościach na ekspresówce pali mi podobnie.

 

Wychodzi wiec ze warto dodać moduł, ciekaw jestem jedynie jak z żywotnością silnika. Czy przez to że dodales mu mocy nie padnie coś lub tez czy np nie pracuje jak traktor bo tego juz bym nie zniósł.

XmaX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisze jeszcze raz żebyśmy się dobrze zrozumieli: przy normalnej spokojnej jeździe to pali tak samo, nie widzę różnicy vs przed modułem. Natomiast przy agresywnej/dynamicznej jeździe z mocnym przyspieszaniem i wyprzedzaniem to pali więcej. W ogóle użytkując ten moduł to mam wrażenie, że on załącza się dopiero po wciśnięciu pedału gazu do pewnego poziomu - ale to moje subiektywne odczucie, nigdy nie zgłębiałem wiedzy czy ten moduł tak działa czy też nie.

 

co to trwałości silnika, to na razie jest wszystko ok, a przejechałem już z modułem ponad 10tyś km. Zapobiegawczo po montażu modułu zmieniłem interwały wymiany oleju silnikowego na 8tyś km.

 

jak na razie to najlepszy mod jaki mogłem sobie zafundować do F25...i jestem w pełni świadom potencjalnego ryzyka jakie taki mod może generować.

 

odwiedź str. mm-performance / realizacje...naprawdę dużo tym modułów instalują do BMW...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.