Skocz do zawartości

BMW 330 XI e46, Lublin, VIN WBAEP51000PF17304


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

przedstawiam kolejne BMW 330 XI, tym razem Lublin, jedno z 3 dostępnych w Polsce. W kolejnym temacie wrzucę ostatnie którym się interesuje.

 

co myślicie o tym autku? Szukam do małych przebiegów na drugie auto.

 

http://otomoto.pl/bmw-330-xi-4x4-lift-xenon-szwajcar-jedyny-taki-C34734017.html

 

Będę wdzięczny za słowo ekspertów.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosisz się tylko o kłopoty.......

 

Dane pojazdu

Art.

Wartość

Numer podwozia WBAEP51000PF17304

Kod typu EP51

Typ 330XI (EUR)

Typoszereg E E46 (3FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka HIGHLEDER/BROMBEER (V5BB)

Data prod. 2002-12-28

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORT-LEDERLENKRAD Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S295A LM RAEDER/STERNSPEICHE 96 BMW LA wheel, star spoke 96

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S358A KLIMAKOMFORT-FRONTSCHEIBE Szyba frontowa klimatyzacji komfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S426A INTERIEURLEISTEN Listwy wewnętrzne z aluminium

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S464A SKISACK Worek na narty

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S930A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK. Dummy-SALAPA

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, auto wygląda nieźle. Ale... włącz myślenie: auto po opłatach, z zarobkiem handlarza, z wliczonym kosztem przytargania ze Szwajcarii plus niby po wymianie oleju, filtrów i świec (co już daje ok. 1k zł) i do oddania za 21k. Ten samochód musiał być w cenie złomu, żeby wyszła taka cena. A uwierz, że ani Niemien, ani Szwajcar nie są kretynami, by sprzedać dobry samochód za psie pieniądze. I jeśli wnętrze tego wygląda na deklarowany przebieg (chociaż kiera trochę styrana), to musiało być coś innego, by można było to auto kupić tanio i na nim zarobić.

 

Najlepiej byś zrobił tak, jak radzi adalbert - kontaktuj się z serwisami w Szwajcarii. Później jedź oglądaj, sprawdzaj na serwisie i może stanie się cud i udowodnisz nam, że się mylimy.

 

P.S. Ogładałem w zeszłym roku szwajcara 330i za prawie 30k. Miał tak pokombinowane papiery, że nawet nie zdecydowałem się go zabrać na porządny serwis: samochód ze Szwajcarii, zarejestrowany na Niemca w DE, sprowadzony przez Polaka, wystawiony w komisie, ale komis go nie sprzedaje, tylko wystawia, a umowa na Niemca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

przedstawiam kolejne BMW 330 XI, tym razem Lublin, jedno z 3 dostępnych w Polsce. W kolejnym temacie wrzucę ostatnie którym się interesuje.

 

co myślicie o tym autku? Szukam do małych przebiegów na drugie auto.

 

http://otomoto.pl/bmw-330-xi-4x4-lift-xenon-szwajcar-jedyny-taki-C34734017.html

 

Będę wdzięczny za słowo ekspertów.

 

Pozdrawiam

Bede dzis w Lublinie jak cos moge ja luknać,miernikiem zbadać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do X-a. Miałem i polecam. Wymieniłem przez k 30 tys km tuleje na wachaczach (tańsze są niż do ośki) i 2 x łączniki oraz osłone półośki.

 

Polecam bo napęd na prawde fajny!!

 

Tylko sptrawdź auto pod względem napędu przed zakupem.

 

Auto które pokazujesz nie wygląda źle ale tak jak chłopaki piszą auto z CH + Radom niekoniecznie wróży coś dobrego;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za informacje - wiem, że ceny, które są na rynku patrząc na te w de są co najmniej niskie - pytanie tylko co tym autkom dolega, albo dolegało. Jestem oczywiście w stanie zaakceptować mały szlif, albo mały dzwon, bo zdaje sobie sprawę, że to jest prawie nieukninione, ale nadal - nie ma droższych. Oglądałem w zeszłym tygodniu auta w Dreznie - DE, ale to też zagłębie handalarzy i powiem szczerze nie odważyłem się wziąć aut na serwis bo wiadomo cena przeglądu jak w PL tylko w EUR, a mi tylko lekko skrzywionemu na punkcie samochodów wydawały się zdrowo zużyte..

 

Mam w budżecie 25-30 tys, na 2002/2003 rok, w kombi/automat - ale nie widzę zwyczajnie takich aut - są diesle, ale w podbnych pieniądzach podejrzewam, jeszcze głośniej byście krzyczeli że to niemożliwe :D

 

 

pdanielski napisał(a):

Witam,

 

przedstawiam kolejne BMW 330 XI, tym razem Lublin, jedno z 3 dostępnych w Polsce. W kolejnym temacie wrzucę ostatnie którym się interesuje.

 

co myślicie o tym autku? Szukam do małych przebiegów na drugie auto.

 

http://otomoto.pl/bmw-330-xi-4x4-lift-x ... 34017.html

 

Będę wdzięczny za słowo ekspertów.

 

Pozdrawiam

 

Bede dzis w Lublinie jak cos moge ja luknać,miernikiem zbadać :mrgreen:

 

Jeśli masz szanse chociaż wstępnie go obadać będę bardzo wdzięczny :cool2: wprawdzie dzisiaj jestem w Krakowie, ale chyba do Lublina nie zdąrze w rozsądnej porze.. tel do właściciela 603 896 689. Jak był by mocno zużyty/wydzwoniony oszczędzisz mi 1200 km..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, ale jesteś następny który nie chce skorzystać z opcji kontaktu z serwisami w Szwajcarii. Dopiero pozniej w zależności co powiedzą, możesz rozpocząć indiański taniec wokół tego auta. Ja wielokrotnie już pisałem co sprowadzają handlarze ze Szwajcarii. Samochody są ogólnie mówiąc szrotami, a te szroty dzielą się jeszcze na większe lub mniejsze, w zależności na co się godzisz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez urazy, ale jesteś następny który nie chce skorzystać z opcji kontaktu z serwisami w Szwajcarii. Dopiero pozniej w zależności co powiedzą, możesz rozpocząć indiański taniec wokół tego auta. Ja wielokrotnie już pisałem co sprowadzają handlarze ze Szwajcarii. Samochody są ogólnie mówiąc szrotami, a te szroty dzielą się jeszcze na większe lub mniejsze, w zależności na co się godzisz.

 

Napisałem juz maila do wlasciela z prośba o zdjecie ksiazki serwisowej - rozumiem ze maila znajde na pieczatce serwisu (?) - ale jeszcze nie mam, wiec nie mam do kogo wyslac. Poniewaz kolega jest dzisiaj w Lublinie i moze rzucic okiem, no to ja chętnie - niezaleznie od tego co odpisze serwis - spodziewam się, że po dzwonie który autko mogło zaliczyc, nikt go do serwisu w szwajcarii nie pchał, nie ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, auta które sprowadzają z różnych przyczyn, uszkodzeń mechanicznych i blacharskich są wyłączone z prawa rejestracji i idą na plac aut przeznaczonych tylko do wywózki. Jak nie przyśle skanu KS, to daj sobie spokój, gdyby jednak, to sprawdz najpierw czy taki serwis w ogóle istnieje. Zresztą "oni" wszyscy śledzą to forum i wiedzą w czym rzecz :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na zdjęcia, mam mieć dzisiaj wieczorem, ale mam zapieprz w robocie i bede sie mógl popatrzec, cos napisac pewnie jutro jakoś. Ale rozmawiałem ze sprzedającym mówił, że auto było na serwisie bmw, sprawdzali skrzynie biegó i potwierdzili ostatnią wizytę w serwisie w lipcu z przebiegiem 207 tys. teraz ma troche wiecej. Mówił, że ktoś oglądał i wyszło, że lakierowane drzwi, do tego on sam robił zaprawki na zderzaku z przodu, bo było przetarte i ma zdjęcia jak wyglądało. Też poprosiłem o przesłanie.

 

Dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam namiary na serwis - do 2011 roku BMW Zurich, potem Autogarage DI Maio - obecenie dealer Forda, też w Zurichu ale widać, że taniej, chociaż serwisy co dwa lata, pełne - nie tylko olej, tzn filtry, olej w dyfrach. Wpisy są z przebiegami około 10 tys rocznie, napisałem z prośbą o jakieś informacje o samochodzie. Tymczasem jutro będę miał możliwość podskoczyć do serwisu BMW we Wrocławiu - podobno w ich bazie wg VIN wyskakuje serwis w BMW Zurich w lipcu tego roku - sprawdzę.

 

Mam też zdjęcia obcierek na przednim zderzaku - spadła listwa i zderzak musiał być lakierowany, tylny też lakierowany po jakiejś obcierce, ale na zdjęciach wygląda lepiej niż moje przecierki w rocznym aucie. Muszę być w weekend w Warszawie i chce w sobotę pojechać go obejrzeć, mam kolegę mechanika z komputerem do pomocy w oględzinach. Zobaczymy jeszcze jak z logistyką..

Edytowane przez pdanielski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zenek, ale kogo mam oświecać :D Od kilku lat piszę o tym, co się sprowadza ze Szwajcarii tak żeby przytulić kilka groszy. I nic się nie zmieniło, sprowadza się padlinę, zresztą bardzo łatwo to sprawdzić, dzwoniąc do serwisów z KS. Jak do tej pory jedna osoba z forum, skorzystała z tego "dobrodziejstwa" i dowiedziała się, że takiego auta nie znają.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja tak jak pisałem ostatnio zapłaciłem za 2000 rok prawie 5000 opłat oprócz transportu a jeżeli bym miał sciągnąć idealne auto to koszty były by znacznie większe niz z Niemiec :mad2: Edytowane przez Zenek pestka
Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za wszystkie komentarze. Pojechałem, zobaczyłem i po drobnej negocjacji kupiłem.

 

Autko wg mojego mechanika w bardzo dobrym stanie, do zrobienia łożysko z prawego przodu, tarcze i klocki z przodu, amory z tyłu. Poza tym stan super, dzwoniłem do serwisu w Szwajcarii potwierdzili bezwypadkową przeszłość i wszystkie serwisy zgodnie z książką. Sprzedający nie był handlarzem tylko osobą prywatną, na komputerze wyskoczył błąd ACU, ale wg mojego mechanika to standard, cieknie pompka płynu spryszkiwaczy lamp, ale to też standard jak zdążyłem tu przeczytać.

 

Zgodnie z dokumentami auto miało nadal prawo rejestracji w Szwajcarii, z aktualnym przegladem i testem spalin.

 

 

W piątek jedzie na serwis i będziemy oglądać dokładniej.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.