Skocz do zawartości

Wibracje-skrzynia w pozycji drive i wciśnięty hamulec


mammert

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moje pytanie dotyczy niżej opisanej sytuacji. Przy skrzyni w pozycji D i jednoczesnym trzymaniu hamulca na postoju pojawiają się lekkie wibracje, tak samo w sytuacji jazdy na auto park i zatrzymaniu się np. na światłach, po przełączeni na N lub P wibracje znikają. Nie zauważyłem innych problemów opisywanych w innych tematach typu wibracje podczas jazdy, przy przyśpieszaniu czy pod górkę, taka sytuacja pojawiła się nie dawno i póki co czasami znika czyli nie ma wibracji ale pewnie przy nie usunięciu problemu będzie się pogarszać. Na tyle na ile mogłem sprawdzić na przeglądzie to poduszki silnik-skrzynia wydają się ok. Pytanie brzmi czy ktoś miał podobnie i rozwiązał problem, ewentualnie w którym kierunku szukać. Auto to BMW E65 3.0D z 2004 roku przebieg 220000tyś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie sprawdzałem koła pasowego. Ale ogólnie dziwna sprawa, bo raz wibracje się pojawiają a czasami nie, być może dlatego że póki co to są to nie duże drgania i pewnie usterka jest jeszcze nie duża. A masz jakiś sposób jak sprawdzić koło pasowe czy rzeczywiście jest oberwane?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
A jak sprawdzałes poduszki nie ściągając ich ?? Na oko to sobie można babe oglądac przez dziurke od klucza a nie poduszki pod silnikiem i skrzynią

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sprawdzałes poduszki nie ściągając ich ?? Na oko to sobie można babe oglądac przez dziurke od klucza a nie poduszki pod silnikiem i skrzynią

 

Twoja odpowiedź jest bardzo pomocna, teraz na pewno zlokalizuje usterkę dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....A masz jakiś sposób jak sprawdzić koło pasowe czy rzeczywiście jest oberwane?

 

wez breszke ponaciskaj na krawedz i zobacz czy przemieszcza sie wzgledem srodka . powinna trzymac sie twardo . sprobuj w kilku polozeniach kola bo mozliwe ze zaczyna sie rozklejac .

 

dzięki tak sprawdzę, ostatnio zauważyłem również po zgaszeniu silnika dziwny odgłos grechotania z przodu silnika który po chwili ustaje myślałem że to wiskoza ale sprawdzę koło i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.