Skocz do zawartości

E46 330ci swap na M57N2 3.0d 235km Fotorelacja Dawid20


Dawid20

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dziś udało mi się kupić za 1000zł komplet czarnych skór w idealnym stanie , razem z deską , i boczkami . Podgrzewane , elektryczne i europejskie z pamięcią :) Niestety nie są sportsize wiec będę nadal szukał samych przednich foteli nawet z angola i sobie przełożę wszystko :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obserwuje taki projekt na bmw 3er . pl i tam Masters, już jest po takim swapie tyle tylko ,że na skrzynię manualną i generalnie z tego co mi napisał to nadal nie rozwiązał masy problemów elektronicznych min nie udało się podłączyć zegarów... bardzo jestem ciekawy co z tego wyjdzie bo tak naprawdę to jeśli masz ambicję uzyskać 280km to taki swap jest bez sensu... ale fakt jest, do odważnych świat należy :cool2:

 

takie info dostałem od Masters 'a :

miska od 204km + dospawane uszy od strony skrzyni biegów, smok od 3,0d e90, łapy silnika i skrzyni biegów musisz zrobić od podstaw sam (przemo łaczył 2 łapy w jedną, ciął w połowie i spawał, mi się wydawało to troszkę ryzykowne, więc są zrobione z jednego kawałka), łapa skrzyni biegów tak samo, mechanizm zmiany biegów też robiony od podstaw + short shift-er, wał od 320d ale skrócony (trzeba ciąć i spawać i wyważać), intercooler wsadziłem największy jaki się dało 600/450/76 z fmic, którego podobno bez przespawania wylotów nie da się wsadzić do e46 :) mi się udało, także na necie nie zawsze wszystko jest prawdą, do tego icka trzeba dorobić rury, trzeba mieć rurę od e46 330d i złapać to na łacznikach silikonowych i dodatkowych kolankach od fmic, to samo 2 strona, z tym, że tam trzeba spawać rurę w rurę, a że jest to alu to trzeba mieć kogoś kto się tym zajmuje, poduszki silnika od 330d e46, węże wody wszystkie od e46 330d i zbiorniczek też, wypadałoby pozbyć się klapek kolektora :) i to chyba wszystko, choć pewnie o czymś zapomniałem, to była strona mechaniczna, od strony elektryki, komputer od e60 530d 231km, EWS i pestka od e46 330d (lub 320d lub inne i tak trzeba go zgrać), guzik start stop od e60 i przewód od niego, kluczyk, stacyjka, blokada elektr. przekładni od e60 i gateway od e60 lub e90, pedał gazu od e46 po lifcie na małych pinach, całą przednia wiązka z polifta i zajebiście uzdolnionego elektryka, bo taki zwykły nawet się tego nie podejmie, ten który mi robi tą elektrykę siedzi w sporcie i jest najlepszy w okolicy ale sam powiedział, że nigdy więcej, robi to raz w życiu i ostatni, bo to jest masakra

 

moim skromnym zdaniem nie warto tego robić bo ten sam efekt można uzyskać na m57n :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo zrobione nie jest , puki co podłoga czeka na malowanie po wcześniejszym wyczyszczeniu , małym piaskowaniu itp . I odebrałem tył od malowania proszkowego plus komplet śrub z ocynku za całe 10zł :) Jak zacznę to składać to wrzucę fotki całości :) Może pod koniec tygodnia uda się coś porobić :)

 

http://i.imgur.com/jiYxhA8.jpg

http://i.imgur.com/IALMvzt.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Będzie będzie , auto obecnie ma poskładane zawieszenie z tyłu i wymalowaną na nowo podłogę . Obecnie musiałem przenieść swój warsztat ciągników rolniczych w którym nie mam kanału ani podnośnika . Cały czas rozglądam się za podnośnikiem Maha lub Slift .... Nic nie umarło tylko czeka na sprzęt :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Witam ! W końcu cos ruszam , będe składał środek auta w piatek sobote . Udało mi się kupić dość niezłe unikaty czyli europejskie lusterka od coupe oraz Kompletną europejską instalację elektryczną od manuala na pełnym wyposażeniu 330cd czyli od coupe :D :D Wieksość swojej instalacji i tak miałem zrobioną , ale ta wiązka strasznie mi ułatwi jakiekolwiek prace bo jest do przerobienia w minimalnym stopniu .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Witam ! Totalna zmiana planów , czyli zmiana budy . Kupiłem 325ci z 2004r . Autko po lifcie , całe sprawne , też anglik , i do niego będzie ładowany M57N2 . Fundament pod podnośnik będzie wylewany dopiero w tym tygodniu wiec jeszcze i tak spore opóźnienie . Wszystkie nowe graty które kupiłem plus zawieszenie od tej 330ci leci do budy poliftowej . A co do budy od 330ci , niezostanie ona tak do końca spisana na straty . Prawdopodobnie wleci tam M57 193km z mojej E39 która już nie domaga i nie warto jej robić , ale ma silnik po remoncie plus większe turbo z E60 .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam aż dobrniesz do elektryki, połączenie to nie problem ale ciekawe czy elektronika z e46 będzie kompatybilna z e60, co będzie z DSC?
W planach ma działać , mam na to już pewien pomysł , ale musze poczekać aż poskładam to w kupę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.