Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Zrobiłem ostatnio doposażenie w przednie xenony AHL LCI oraz tylne światła LCI, i nie moge się połączyć z modułami skrętu SMC, nie działa też poziomowanie lamp, INPA, RHEINGOLD mówią że jest zwarcie 9CBB, tool32 w opcji

Status lampen counter daje informację

stat_versorgung_smc_short_ =14 ------------>chce usunąć te zwarcie poleceniem:

steuern_reset_kurzschlussabschaltung ----->ale nie wiemjaki nr lampy wpisać żeby wykasować zwarcie

Dodatkowo zmierzyłem napięcia na pinach 9( te sygnałem SMC) wtyczek od lamp i nie ma tam żadnego napięcia w każdym przypdku. Przejście z lamp do FRM3R jest, bo sprawdzałem.

Będe wdzieczny za kązda pomoc

Opublikowano
To co próbujesz to reset zwarcia w lampach. Szukaj linijki gdzie jest smc i reset.

Sprawdź czy tool32 łączy się z modułami smc.

 

Ok steuern_reset_kurzschlussabschaltung- do dotyczy resetu zwarć w lampach nie modułułach SMC?

NCS sie nie łaczy z modułami SMC, natomiast jakie polecenie w tool32 inicjuje połączenie z smc?

Opublikowano
Zobacz jakiego pliku używa ncs do komunikacji z smc a potem w tool32 użyj takiego pliku.

Tool32 łączy sie z smc poprzez plik frm_87 i ale i tak sie nie da połączyć :/

Opublikowano
Ty masz frm3 to powinieneś używać pliku frm_70.prg

Tak dokładnie takiego używam.

Doszłem do takiego wniosku:

-odłączając wtyczki od lamp włączając auto i kasując błędy inpa, frm normalnie podaje napięcie na piny 9 dopiero jak włożę wtyczki do lamp i układ wykrywa zwarcie to odłącza napięcie i juz nie włączy do momentu metody o ktorej pisze wyżej, wiec problem leży według mnie w lampach pytanie czy to silniczki krokowe czy moduły smc czy jeszcze co innego

Opublikowano
hmm jesli blad wedruje razem z modulem smc na przeciwna strone to chyba tylko jego wina moze byc -w dwuch tak samo? co najmniej dziwne ale wyklucza zwarcie z instalacji w lampie i w silniczkach. To tak na logike.
Opublikowano
hmm jesli blad wedruje razem z modulem smc na przeciwna strone to chyba tylko jego wina moze byc -w dwuch tak samo? co najmniej dziwne ale wyklucza zwarcie z instalacji w lampie i w silniczkach. To tak na logike.

No niby masz racje, od poczatku nie szło zadnego modułu zakodować, tak jak w dalszym ciagu. Najgorsze to ze dwa bym musiał zakupić, wolałbym sie na 100% upewnić najpierw ze sa uwalone, ale to teraz musiałbym jakiegoś bezinteresownego człowieka dorwać co ma takie światła i zechce je sprawdzic u siebie:/

 

 

 

Powiedz mi TOMBO do jakiej wtyczki przy frm masz wpięty pin 21 ??

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7dE9naXN5R2pMcEk/view?usp=sharing

Opublikowano
Zrób screena listy po odpaleniu steuern_reset_kurzschlussabschaltung, powiem Ci jaki numer wpisac.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Tzn?

musiałbym się dostać do tego ale nie przypominam sobie abym cokolwiek z nim robił. Ze schematu wynika X14260.

wieczorem przejrzę papiery to może będzie więcej info na jego temat.

 

EDIT:

Skąd masz ten schemat?

W/g moich papierów w FRM X14260 -nie używany natomiast X14261 -to jest sygnał z czujnika stopu (wejściowy).

Słyszałem już o różnicach pomiędzy ahl a resztą. Ale to było o kierunkach bocznych.

http://images70.fotosik.pl/385/366fc34249f3f7bem.jpg

Opublikowano
Zrób screena listy po odpaleniu steuern_reset_kurzschlussabschaltung, powiem Ci jaki numer wpisac.

Jutro ci zrobie screeny

 

Tombo- ja tez nic nie robiłem z tym pinem tak mnie tylko zastanowił bo na wds jest taki schemat dotyczy on świateł AHL i tam wyraźnie jest że to x14260 natomiast schemat na schemacie poniżej widac że jest to x14261

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7R3BmZFhhS0lKWFU/view?usp=sharing

 

 

Co do różnic w kierunkach to jest napewno między FRM3R a FRM II, FRM3 ma inne piny kierunków bocznych niż FRMII

 

 

Poniżej wklejam linki do screnów jak jeszcze coś potrzebne to napisz mi to zrobie

 

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7UGRFcVR4ZVpVVGc/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BzmhZwWqThS7NkxRZHQ4cmJiUkk/view?usp=sharing

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.