Skocz do zawartości

e90 330d 231KM


Vapor

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy ,bede wdzieczny za opinie najlepiej od uzytkowników e90 330d najlepiej w automacie:

 

-mam mozliwość kupienia e90 330d seryjnie 231km kupionym w PL salonie, bezwypadkowy, z udokumentowanym przebiegiem, zadbany, solidny ,czysty

 

moje watpliwosci tyczą się przebiegu. Otóż wynosi on na dziś 271tys km. Jeżdzę okolo 30tys km rocznie, planuje to auto mieć 2-3lata.

Niby na ten silnik 271tys to nie dużo ale czy przy przebiegu 300tys i wiecej to auto jak to sie mowi "nie zaczyna się sypać" ??

Druga sprawa czy ktoś je kupi potem jak bedzie mialo powyżej 300tys ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z realnym mniejszym przebiegiem raczej nie znajdziesz, a czy uda się sprzedać z przebiegiem +/- 350000km :roll: będzie bardzo ciężko bo wszyscy wolą skręcony licznik na +/- 200000km i wówczas wszyscy są zadowoleni :cool2: Czy będzie się sypał? tego nie wie nikt, są różne teorie. Według mnie najważniejsze jest jak auto było jeżdżone i jak serwisowane.

 

Dziś zrobiłem eksperyment z modelem e60/e61: w wyszukiwarce allegro wpisałem, że interesuje mnie przebieg od 300000km, na 1493 egzemplarze zaledwie 31 sztuk spełniło ten warunek. Co ciekawe z racji przebiegu oferty te są znacznie tańsze od podobnych roczników z przebiegami +/- 200000km, natomiast ich stan "zdjęciowy" w wielu przypadkach jest lepszy niż te prosto od handlarzy z małymi przebiegiami :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej by było kupić poniżej 100tkm ale bardzo ciężko przy e90, a raczej nawet niemożliwe. Ja kupiłem swoję e90 330xd w automacie od 1 właściciela z pl salonu z przebiegiem 198tkm w 2012. Teraz mam prawie 260tkm i jestem po wymianie silnika. Musisz mieć dobrego mechanika. Moi nie zdiagnozowali, że kończy się konwerter skrzyni biegów i zoorientowali się o tym dopiero wtedy jak konwerter wykrzywił wał i uwalił 3 panewki. Ogólnie moje e90 jest w dobrym stanie ale trzeba o samochód dbać. Wrzuć go na porządny przegląd wymień to co trzeba (olej w skrzyni + miska, kolektor dolotowy, najlepiej konwerter itp) i powinno być dobrze. U mnie ostatnio wnioskuje, że przez przebieg pojawił się dziwne stuki z przodu (takie klikanie) i nikt nie potrafi dojść do tego co to :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tracę się i zapytam, kiedy wiadomo że kończy się konwerter? Można to jakoś samemu zdiagnozować?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś musiało być nie tak z tym konwerterem!!!

w normalnej jeździe wytrzyma około 250-300tys.km i będzie przeciągał biegi a nie gioł wały!!!

co do przebiegu to raczej realny

moja ma 200tyś. i konwerter jest jak nowy!porównując z e60 (260tyś.km) której pewnie ktoś coś zdjoł tak teraz się zastanawiam.

ile ta 330d ma kosztować???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 330d bym sie nie zastanawiał, jesli myslisz nad wspomnianym autem tak jak kolega napisał jedź na porzadny serwis niech sprawdza zrób co trzeba i bierz bez zastanowienia. Zalezy jeszcze co to za auto jak wyposażone i jaka kasa:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.