Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hey panowie i stalo sie, po dosc intensywnej przejazdzce nowo otwartym odcinkiem dk94 nastopila niemila niespodzianka w postaci stukow w silniku.

Z mechanikiem jestem umowiony na poniedzialek jednak do poniedzialku bede myslec cosie stalo :D wiec moze ktos z was mial podobny prolem lub moze sie domyslac cojest grane. Dodam ze stukanie zaczelo sie gdy juz jechalem w dosc zatloczonym miejscu z niska predkoscia i lekko obchodzac sie z gazem ;p

Samochod nie zgasl obroty nie faluja nie wyskoczyl zaden blad a jedyna kontrolka jaka sie zapalila a nastepnie zgasla to kontrolka niezapietych pasow (?) ;o

 

olej wymieniony okolo 8k km temu

smigam na mobil1 5w30 ll4

 

Jakies pomysly?

 

Opublikowano
na 99%obróciła się panewka na wale korbowym.Remont silnika-Prawdopodobnie jest szlif na wale korbowym-albo kupujesz goły słupek z pewnego zródła za ok 4 tyś+1500-2000 wymiana,albo kupujesz w serwisie wał korbowy za ok 3200zł i przekladasz do swojego silnika,albo szukasz używany wał ale o to będzie ciężko.Oczywiscie jezeli jest szlif na wale ale prawdopodobnie tak jest.
Opublikowano
Potwierdzam to co wyżej, miałem podobny przypadek i nie polecam włączania wgl silnika dopóki auto nie trafi do mechanika, ja zrobiłem ten błąd ze pojechałem do mechanika 20km a po drodze rozsypała sie jeszcze połowa rzeczy
Opublikowano
tez potwierdzam. mialem identyczny dzwiek jak mi sie obrocila panewka na 4 cylindrze. mi sie obrocila zaraz po odpaleniu samochodu i na poczatku ledwo cykalo ale niestety nie zdawalem sobie sprawy i przejechalem tak jeszcze jakies 15 km. kupilem wal uzywany wszystko mnie wynioslo 3tyś z czego robota 1000 no ale to mala miejscowosc i mechanik taki bez dzialalnosci to i malo za robote wziol. przy okazji wymienisz pierscienie na tlokach uszczelniacze w glowicy itp kup nowe panewki to bedziesz mial silnik jak nowy
Opublikowano
Samochód sholowany w poniedziałek będzie się brał za niego wiec napisze co się stało. Na szczęście ja przejechałem tylko max 1km na niskich obrotach. Dzisiaj po odpaleniu na zimnym nic nie słychać mechanik nie wyklucza tez wtrysku no ale zobaczymy w poniedziałek.
Opublikowano
Raczej nie ma różnicy czy na zimnym czy na ciepłym - panewka stuka bo przecież jest dość duży luz między wałem a korbowodem. Jest jeszcze szansa, że to wtrysk ale niestety też obstawiam, że to panewka :(
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Ja miałem w e60 3.0d tak ze raz stukala raz napierdala.a a raz jest nie było słychać.Dopiero po ściągnięciu miski okazało sie czarno na białym ze to panewka
Opublikowano
Od braku smarowania. Teraz pytanie co jest powodem braku smarowania. W skrócie mówiąc to zły olej albo wymieniany zbyt rzadko albo np. wadliwa pompa oleju.
http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano
Od braku smarowania. Teraz pytanie co jest powodem braku smarowania. W skrócie mówiąc to zły olej albo wymieniany zbyt rzadko albo np. wadliwa pompa oleju.

Albo wadliwe konstrukcja silnika. Jedne modele częściej cierpią na taki problem inne rzadziej

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Niech mechanik dokładnie sprawdzi czy to tylko jedna panewka. Trzeba wszystko pomierzyć i podjęć decyzje :duh:. Osobiście rozbierał bym silnik i robił go będziesz wiedział co masz.
Opublikowano
Niewiem dokladnie co sie stalo na dole silnika i jak wyglada wal bo mechanik rozbieral od gory i jest luz na 2gim cylindrze. Jutro rozbieramy dol i pomysle coztym zrobic. Jednak wymiana silnika za kwote okolo 5k i dalej niewiem coto za silnik tak naprawde w mojej opini jest bezsensem wiec ta opcja odpada na 90% bo jesli juz to polowalbym na jakiegos rozbiotka. Zobaczymy jutro czy jest cos do uratowania ;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.