Skocz do zawartości

e46 323 m52tu 170km 99r nierówna praca silnika, film


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nom gdzie komp i jak wygląda to ja wiem :) tylko chodziło mi o to czy np. po wyciągnięciu tego kompa mialo by sie objawić ze jest zalany ? hmm np. praca silnika czasami jest podobna do tej na tym flmiku znaczy takie odgłosy
Opublikowano
na sobotę może skonbinuje kompa na podmianke, przepływke, czujnik spalania stukowego i podmienie i zobaczymy co będzie, może rzeczywiście komp nawalił, bo czy jak był by przestawiony rozrząd to dało by sie wykasować błąd podczas jazdy (tzn. przestaje przebierać i ani widu po wypadaniu zapłonów aż do ponownego postoju na wolnych obrotach)i autko chodziło by ok
Opublikowano

w dniu dzisiejszym nagrałem trzy filiki pierwszy z odpalenia po nocy na zimnym z saniem a nastepnie zalapanie checka i praca silnika z błędem http://youtu.be/5Taa05wgvRQ

 

kolejny filmik to jazda z wywalonym checkiem ale bez tych bujań na silniku http://youtu.be/DwTrbgIYyU0

 

no i ostatnifilmik jazda z chceckiem ale przy bujaniu silnika i z blędami P0300 P0304 P0305 http://youtu.be/O8EvRch2Vb8

Opublikowano
1 filmik. Powinno bardziej zawachac silnikiem po odkreceniu korka oleju, byc moze nieszczelnosc jest jakas bedz odma do wymiany, co do obrotow to wedlug mnie duze sa nawet gdy zejdzie ze ssania a te lekkie wahanie moze byc spowodowane walnieta sonda badz czujnik temperatury.
Opublikowano
dzięki za posta kamyk :) kompletuje sprzęt na sobotę, tzn. czujnik spalania stukowego i kolektor i będę działał w sobotę bo wymieniając czujnik spalania stukowego od razu za jednym zamachem podmienię również kolektor bo jest trochę kręcenia a będę miał całkiem w niezłym utrzymanym stanie za nie wielkie pieniążki. to dam znać czy są jakieś poprawy :D a pytanie mam jeszcze jedno dla ludzi którzy mają silniki powyżej 2.0 oczywiście benzyna odnośnie tłumika końcowego ponieważ u mnie u jednej rurce jest przelot natomiast drugiej jest taka klapka która pod ciśnieniem powinna się otwierać ale u mnie trochę zardzewiała i nie otwierała się wie zrobiłem ja na stałe otwartą czy to będzie przeszkadzać ?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam :)

po zmaganiach i licznych wymianach mogę jednoznacznie stwierdzić, że moje BMW wróciło do życia i sprawuje się bardzo dobrze :) dla tych którym przytrafi się taka dolegliwość mogę podpowiedzieć, że należy wyeliminować wszelkie nieszczelności które mogły powstać na wężach, przeczyścić odmę, przepływkę, i należy zwrócić uwagę na czujnik spalania stukowego, zawór ciśnienia paliwa który znajduje się na listwie, oraz sondy a zwłaszcza regulujące które znajdują się przed katami, sondy w moim bmw są 4 dwie przed i dwie za dla bardziej ciekawych mogę napisać ze sondy regulujące są z nacięciami wzdłuż natomiast sondy za katami czyli monitorujące maja bodajże 3 małe dziurki :) także pozdrawiam wszystkich i życzę cierpliwości przy naprawach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.