Skocz do zawartości

e46 323 m52tu 170km 99r nierówna praca silnika, film


lukluki

Rekomendowane odpowiedzi

na sobotę może skonbinuje kompa na podmianke, przepływke, czujnik spalania stukowego i podmienie i zobaczymy co będzie, może rzeczywiście komp nawalił, bo czy jak był by przestawiony rozrząd to dało by sie wykasować błąd podczas jazdy (tzn. przestaje przebierać i ani widu po wypadaniu zapłonów aż do ponownego postoju na wolnych obrotach)i autko chodziło by ok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dniu dzisiejszym nagrałem trzy filiki pierwszy z odpalenia po nocy na zimnym z saniem a nastepnie zalapanie checka i praca silnika z błędem http://youtu.be/5Taa05wgvRQ

 

kolejny filmik to jazda z wywalonym checkiem ale bez tych bujań na silniku http://youtu.be/DwTrbgIYyU0

 

no i ostatnifilmik jazda z chceckiem ale przy bujaniu silnika i z blędami P0300 P0304 P0305 http://youtu.be/O8EvRch2Vb8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 filmik. Powinno bardziej zawachac silnikiem po odkreceniu korka oleju, byc moze nieszczelnosc jest jakas bedz odma do wymiany, co do obrotow to wedlug mnie duze sa nawet gdy zejdzie ze ssania a te lekkie wahanie moze byc spowodowane walnieta sonda badz czujnik temperatury.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za posta kamyk :) kompletuje sprzęt na sobotę, tzn. czujnik spalania stukowego i kolektor i będę działał w sobotę bo wymieniając czujnik spalania stukowego od razu za jednym zamachem podmienię również kolektor bo jest trochę kręcenia a będę miał całkiem w niezłym utrzymanym stanie za nie wielkie pieniążki. to dam znać czy są jakieś poprawy :D a pytanie mam jeszcze jedno dla ludzi którzy mają silniki powyżej 2.0 oczywiście benzyna odnośnie tłumika końcowego ponieważ u mnie u jednej rurce jest przelot natomiast drugiej jest taka klapka która pod ciśnieniem powinna się otwierać ale u mnie trochę zardzewiała i nie otwierała się wie zrobiłem ja na stałe otwartą czy to będzie przeszkadzać ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam :)

po zmaganiach i licznych wymianach mogę jednoznacznie stwierdzić, że moje BMW wróciło do życia i sprawuje się bardzo dobrze :) dla tych którym przytrafi się taka dolegliwość mogę podpowiedzieć, że należy wyeliminować wszelkie nieszczelności które mogły powstać na wężach, przeczyścić odmę, przepływkę, i należy zwrócić uwagę na czujnik spalania stukowego, zawór ciśnienia paliwa który znajduje się na listwie, oraz sondy a zwłaszcza regulujące które znajdują się przed katami, sondy w moim bmw są 4 dwie przed i dwie za dla bardziej ciekawych mogę napisać ze sondy regulujące są z nacięciami wzdłuż natomiast sondy za katami czyli monitorujące maja bodajże 3 małe dziurki :) także pozdrawiam wszystkich i życzę cierpliwości przy naprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.