Skocz do zawartości

318i 1.9 padły przyciski awaryjnych i centralnego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

mam następujący problem - po otwarciu auta z kluczyka, wejściu i zamknięciu drzwi nacisnąłem przycisk ryglowania zamków na tunelu środkowym. Zadziałało jak powinno. ruszyłem i po dojechaniu na miejsce próbuję odryglować zamki - cisza. Przycisk awaryjnych też przestał działać. Przeglądałem forum za podobnymi przypadkami ale otwieranie z obydwu kluczyków działa jak należy, zarówno z zamka jak i radiowo; w samych przyciskach dalej działa podświetlenie. Moduł komfortu do wymiany?

Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.
Opublikowano

No dobra, sam sobie odpowiem, przyda się innym na przyszłość - padnięty zespół przycisków awaryjnych i zamka centralnego. Nowa część 150 zł, ale Internet to wspaniała rzecz, tutaj wideo manuale jak to naprawić:

 

(ma favorite! typowy redneck :D celnie podsumował posiadanie E46: "there's always somethin' wrong with this car, locks don't work, emergency flashes don't work, FUCK SAKE!")

 

 

lub

 

kolega Kevin, ale on niepotrzebnie rozkręcał konsolę centralną:

- przy okazji, w USA ten moduł kosztuje 100 USD!
Powyższy post odzwierciedla jedynie prywatne poglądy i stan wiedzy autora, zatem nie musi on opisywać stanu faktycznego. Autor nie bierze odpowiedzialności za skutki decyzji podjętych w oparciu o niniejszy post.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.