Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W związku z poprzednim postem tj. podejrzeniem uszkodzenia głowicy chciałbym zapytać czy ktoś przerabiał montaż silnika M20B20 z BMW e30 do e34.

Z tego co widzę na realoem.com to głowice w e30 i e34 mają te same numery ale silniki już nie.

Stąd pytanie czy potencjalnie jest szansa włożenia silnika z e30 do mojej e34 i czy wymaga to jakichkolwiek przeróbek lub adaptacji?

Dziękuję :-)

Opublikowano
Kwestia co masz w e34. Silnik podchodzi normalnie bez problemu, główne różnice to łapy silnika, do tego wał inny na pewno, dyfer bo nie wiem jakie tam masz przełożenie, skrzynia nie pamiętam ale chyba siada.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Dziękuję.

Słyszałem właśnie o łapach, ale spotkałem też informację, iż trzeba je umocować w innym m-cu niż dla e30 gdy silnik ma trafić do e34.

Podobno jest problem z tym, że nie wszystkie bloki mają otwory na inne zamocowanie łap.

Opublikowano
Nie jestem pewny ale wydaje mi się że otwory w bloku są uniwersalne w danym modelu silnika i różnią się właśnie tylko łapy.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Na razie jest niby OK tj. mam pojeździć i poobserwować. Podłączony był do chłodnicy próbnik z czynnikiem, który ma zmienić kolor w przypadku, gdyby dostawały się gazy z komory spalania do ukł. chłodzenia.

Kolor się nie zmienił i wszystko wskazuje, że mógł się po prostu jeszcze odpowietrzyć. Oby :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.