Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie, czy ktokolwiek z panów słyszał o całowitej eliminacji CHŁODNICY OLEJU w silnikach TDS??

wiem, że w TIRach w momencie awarii (tzn. pęknięcia itd.) mechanicy poprostu wyrzucają chłodnice oleju i puszczaja obieg oleju bez tego urządzonka.Jeżeli słyszeliście o takiej próbie w samochodach BMW to proszę o informacje,

 

z góry dzięki i pozdrawiam!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Porównaj ilość oleju i przestrzeń w TIR'ze i TDS. Chłodnica oleju w TDS nie jest dla zabawy.
Kai
Opublikowano
... że w TIRach w momencie awarii (tzn. pęknięcia itd.) mechanicy poprostu wyrzucają chłodnice oleju i puszczaja obieg oleju bez tego urządzonka...

 

W momencie awarii to w każdym aucie możesz obejsć

chłodnice oleju. Zimą to nawet bez niej można jeździć.

Znam kilka takich przypadków. Latem jednak zalecane jest

dodatkowe chłodzenie oleju. Mniej dobijesz silnik.

 

Są tacy, co jeżdżą i latem bez chłodnicy. Wiadomo, silnik

od razu nie padnie. Jest to kwestia kilkdziesięciu tys km.

 

Jeżeli masz awarię i chcesz dojechać do celu to można.

Jeżeli masz zamiar jeździć tak to szkoda silniczka, na

dłuższą metę będzie to miało negatywny wpłym na jego stan.

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano

w poprzedniej bawarze musialem wywalic chlodnice oleju ale przy silniku m20 to zadna filozofia - odkrecasz przystawke - wkrecasz w blok srube na ktora nakrecasz filtr i po sprawie.

 

Pozniej z racji tego ze nie usmiechalo mi sie pakowac 300 pln w uzywke regenerowana poszedlem do zakladow naprawczych maszyn rolniczych do pana miecia :D i za pol literka wyspawal mi ladna pentelke z rurek (cos na wzor chlodnicy plynu wspomagania w e34) i byla za nereczka :)

 

Pozdrawiam.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

OK dzięki wszystkim za odp, okazało się, że to nie chłodnica oleju była pęknięta tylko, żewyrzucało mi olej z malutkiej dziurki w prowadnicy bagnetu i pluło na chłodnice :duh: a ja 3 tygodnie szukałem dziury w chłodnicy, mała rzecz a cieszy :mrgreen: Najważniejsze że wszystko jest OK

 

tzn prawie wszystko bo chyba pada mi pompa wtryskowa i strasznie ciężko pali mi na zimnym silniku. Przy podłączonym kompie wykazuje straszne skoki ciśnienia na pompie. Norma ma być ok. 600 jednostek a u mnie ciśnienie nie spada poniżej 1200, a skacze nawet do 1500-1600. jeżlei ktoś miał podobny przypadek to proszę o pomoc. czy ktoś wie ile kosztuje taka pompa??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.