Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po raz kolejny powtórzę to samo. Korekcja dawki paliwa ma tyle samo wspólnego z kondycją wtryskwacza co kompresją w cylindrze, czystością kanałów dolotowych do danego cylindra, pracą klap wirowych, stanem koła dwumasowego i setką innych zależności.

Jak bedziesz mial korekcje 5 to znaczy że w tłoku jest dziura.

Korekcja to wskaźnik różnicy dawki paliwa w celu wyrownowazenia pracy silnika i tyle. Wtryskiwacz jest tylko jednym z elementów składowych.

Wtryskiwacze sprawdza sie na stole probierczym a nie interfejsem.

Opublikowano
Witam co do 2.5 automat spalanie w sumie w miarę ok jest korekty najlepiej ista nie inpa sprawdzać i prawda wtryski najlepiej na stole sprawdzać plus dodam że jak ja miałem duże to oprócz czyszczenia wtrysków na stole dałem nowe uszczelki na kolektor sacy uszczelniłem wszystko i teraz na ista pokazuje bliskie 0 prawie ideał więc polecam wyczyszczenie i uszczelnienie całego układu sam się zdziwiłem ale gdzieś wyczytałem że mechanik komuś dał stare uszczelki walczył z korektami i dymienie małym a po tym zabiegu mu znikło więc tak też zrobiłem polecam
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Podepnę się pod temat, czy mogę prosić o opinię odnośnie poniższych korekt?

Dodam że auto odpala normalnie, puszcza chmurkę dymu ale odpala normalnie i po odpalenie chodzi całkiem poprawnie.

Problemy pojawiają się w czasie kiedy auto się nagrzewa, od momentu jak wskazówka temperatury się podniesie do momentu całkowitego nagrzania silnik pracuje nie równo, przerywa szarpie ale tylko na biegu jałowym.

W czasie jazy jest ok, po rozgrzaniu chodzi idealnie, równo nic nie przerywa, jedynie przy butowaniu puszcza czarną chmurkę dymu, i na postoju i w czasie jazdy.

Auto e83 3.0 sd 286km

1. -4.13

2. -1.98

3. -1.17

4. 0.45

5. 3.24

6. 3.63


Wielkie dzięki za odpowiedz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Podepnę się pod temat, czy mogę prosić o opinię odnośnie poniższych korekt?

Dodam że auto odpala normalnie, puszcza chmurkę dymu ale odpala normalnie i po odpalenie chodzi całkiem poprawnie.

Problemy pojawiają się w czasie kiedy auto się nagrzewa, od momentu jak wskazówka temperatury się podniesie do momentu całkowitego nagrzania silnik pracuje nie równo, przerywa szarpie ale tylko na biegu jałowym.

W czasie jazy jest ok, po rozgrzaniu chodzi idealnie, równo nic nie przerywa, jedynie przy butowaniu puszcza czarną chmurkę dymu, i na postoju i w czasie jazdy.

Auto e83 3.0 sd 286km

1. -4.13

2. -1.98

3. -1.17

4. 0.45

5. 3.24

6. 3.63


Wielkie dzięki za odpowiedz.

Nooo dobrze nie jest.

Krzysztof

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.