Skocz do zawartości

Szukam M5 E60-Kępno WBSNB91060B562310


Rekomendowane odpowiedzi

RS wiadomo mają automat a S ma manual i automat. Ale ja osobiście wole reczne skrzynie. Przy dużej mocy reczna może się posypać a automata można zaprogramować. W S4 B7 4,2 stronic nie mają lunch control. Wystepuje dopiero w S4 B8 i kosztuję ponad 100K. Wiec zaczynając temat chciałem wydać około 70K a z tego co widzę będę musiał przeznaczyć ponad 100K.

Tylko dowiem się o skrzynie automat i już chyba wiem co kupię obstawiam S4 B8 3,0TFSI 333PS manual lub automat + tuning.

Edytowane przez KrzysiekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zdecydowanie od S4 wolalbym M3 e90. Wczoraj widzialem do sprowadzenia 2009 za 120k. Ale chyba zbaczamy nieco z tematu

 

 

Jest super ale zaraz wyjdzie 150K. Ponieważ szukam 4 drzwiowej(rodzina)

 

Co do omawianej z tematu M5 sprawdziłem historię w ASO i w 2008r miała z kluczyka 0 przebieg. Miała jakiegoś dzwona z przodu i naprawa elektryki, sciągali kokpit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie od S4 wolalbym M3 e90. Wczoraj widzialem do sprowadzenia 2009 za 120k. Ale chyba zbaczamy nieco z tematu

 

 

Jest super ale zaraz wyjdzie 150K. Ponieważ szukam 4 drzwiowej(rodzina)

 

Co do omawianej z tematu M5 sprawdziłem historię w ASO i w 2008r miała z kluczyka 0 przebieg. Miała jakiegoś dzwona z przodu i naprawa elektryki, sciągali kokpit.

Jakiś szok przeżyłeś? psycholog potrzebny? OK nie obrażaj się tak szybko :D Naprawdę nie miałem nic złego na myśli :cool2: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dowiem się o skrzynie automat i już chyba wiem co kupię obstawiam S4 B8 3,0TFSI 333PS manual lub automat + tuning.

 

zaczerpnięte z A4 klub

"Myślałem nad takim autem, ale w serii już sprzęgła padają a po modach jest dramat (rozmawiałem z 3 właścicielami S4 i wszyscy mowil żeby Stronic brać) nawet wzmacniane sobie nie radzą. Jeden z użytkowników mi powiedział ze jak sie nie oszczędza auta to sprzęgło do wymiany co 15-20 kkm :-/. Każde S4 w stronicu po modach maja większy moment niż manual (celowe ograniczenie przez sprzęgło)."

the choice is yours :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zanim zdecydujesz się na S4 to pojedź do najbliższego komisu w którym jest i wsiądź do zwykłej A4 B8. Szukałeś dużego auta jakim jest e60, a A4 jest na prawdę małe w środku. Ja w tamtym roku szukałam e90 330xi kombi lub S4 B6 Avant, a ostatecznie S6 C5 Avant. e90 nie było takiego jak chciałam, ale znalazło się S4. Pojechaliśmy i tu niespodzianka. Dorosła osoba siedząca na tylnej kanapie wgniatała swoje kolana w plecy pasażera z przodu. Z przodu za to nie ma tragedii z miejscem, ale zbyt przestronnie też nie jest. W A4 B7 jest jeszcze mniej miejsca, w B8 nie siedziałam, więc nie wiem. Porównując do BMW to w budzie czy B6 czy B7 jest o wiele mniej miejsca niż w e90. Jeśli chcesz auto, aby jechało i gabarytowo w środku było jak e60 to szukaj A6(4.2 v8 335 lub 350KM w zależności od rocznika)/S6/RS6 C6 - w środku będzie porównywalnie tyle miejsca co w e60.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, zanim zdecydujesz się na S4 to pojedź do najbliższego komisu w którym jest i wsiądź do zwykłej A4 B8. Szukałeś dużego auta jakim jest e60, a A4 jest na prawdę małe w środku. Ja w tamtym roku szukałam e90 330xi kombi lub S4 B6 Avant, a ostatecznie S6 C5 Avant. e90 nie było takiego jak chciałam, ale znalazło się S4. Pojechaliśmy i tu niespodzianka. Dorosła osoba siedząca na tylnej kanapie wgniatała swoje kolana w plecy pasażera z przodu. Z przodu za to nie ma tragedii z miejscem, ale zbyt przestronnie też nie jest. W A4 B7 jest jeszcze mniej miejsca, w B8 nie siedziałam, więc nie wiem. Porównując do BMW to w budzie czy B6 czy B7 jest o wiele mniej miejsca niż w e90. Jeśli chcesz auto, aby jechało i gabarytowo w środku było jak e60 to szukaj A6(4.2 v8 335 lub 350KM w zależności od rocznika)/S6/RS6 C6 - w środku będzie porównywalnie tyle miejsca co w e60.

Dla ścisłości A4 B6 i B7 to w zasadzie to samo. Teoretycznie B7 to takie B6 po liftingu. Zmieniony przód tył inne silniki ale gabaryty i wnętrze praktycznie to samo. B8 to całkiem nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A4 B8 jest bardzo duza w srodku, a zawieszenie to poezja, jezdzi sie lepiej niz e60 bez mpaka.

 

Ja tej poezji nie zauważyłem. Normalne Audi i tyle. Równie wygodnie się jeździ Passatem, pod kątem zawieszenia. Weź poprawkę, że większość E60 jeździ na runflatach. Od opon zależy bardzo wiele. Dla mnie Audi A4 to nuda, po prostu solidne auto. Co innego A5. :)

 

A jeszcze dodam, że mam teraz A6, które mimo normalnego zawieszenia i 16 calowych felg jest mniej komfortowe od 545i na sportowych sprężynach i 18 calowych kołach. W sumie to nie wiem czemu tak jest, ale takie mam odczucia. Szczególnie jeśli chodzi o drobne nierówności drogi. Może Audi jest na jakiś dziwnych oponach, no chyba, że te auta tak mają, ale raczej nie bo jeździłem kiedyś A6 z zawiechą s-line i nie drażniło tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja to w ogóle nie bardzo rozumiem takiego wyboru. Ktoś kto się zastanawia nad M5, za chwilę się decyduje na STI. Dziwne to trochę. Te auta dzieli przepaść pod każdym względem. To tak jakbym szukał X5tki a za chwilę stwierdził, że ja to sobie Dustera kupię bo też wysokie auto. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o auto młode, 4-drzwiowe i zap...... poniżej 4sec/100. i oczywiście w cenie około 60-80k.Mam też inne auto w domu. A 4-drzwiowe ponieważ fotelik dla dziecka jak będę normalnie jechał z rodziną do babci lub do sklepu na lody. Jakieś inne propozycje?

 

http://www.autosnout.com/0-100kph-Times-List.php

Edytowane przez KrzysiekR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Poniżej 4 s. do setki to w tej cenie w sumie zostają Ci tylko te przecinaki STI i Evo,ale też trzeba przy nich mocno podłubać. :) Ja bym wolał M3 nawet starsze bo poza osiągami jest komfort, czego nie można powiedzieć o tych dwóch japońcach, którym się jeździ jak głośnymi taczkami i poza wrażeniami z jazdy, niestety są jednak na co dzień bardzo męczące. Jeżeli jednak potrzebujesz auto tylko do zabawy to Evo i STI są fajowskie. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na ruchaja bez mydla handlarzyny za*ebane!

Kula w lep i do rowu!

 

http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/15934-BMW-F10-M5-Turek-WBSFV9C5XDC772882

 

 

Dobre, w salonie stało jako wizytówka chyba crash-testu i z napisem ZAWSZE WYJDZIESZ ZYWY I CAŁY-KUP BMW :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na ruchaja bez mydla handlarzyny za*ebane!

Kula w lep i do rowu!

 

http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/15934-BMW-F10-M5-Turek-WBSFV9C5XDC772882

 

 

Dobre, w salonie stało jako wizytówka chyba crash-testu i z napisem ZAWSZE WYJDZIESZ ZYWY I CAŁY-KUP BMW :cool2:

 

 

http://www.klobuck.slaska.policja.gov.pl/k12/informacje/wiadomosci/121222,Apel-policjantow-do-kierowcow-o-ostrozna-jazde.html

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.