Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, w 320d po lifcie rura wydechowa skierowana jest w dół, jak osiągnąć taki efekt, o jakich kosztach mówimy ?

https://www.youtube.com/watch?v=Xuxux4ZJaPY

 

Z tego co wchodzilem w temat od 2000 do nieskonczonosci ;) w zaleznosci od firmy. Na allegro sa gotowe zestawy. Do 320d tez chyba widzialem z firmy rm motors.

 

Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Rozne sa potrzeby zyciowe ;) ja bym w swoim 330xd zmienil tylko sam tlumik koncowy zeby zlikwidowac te brzydkie oryginalne krany, bez zmieniania dzwieku, a inny bedzie chcial zeby go najpierw bylo slychac a pozniej widac ;)

 

Wysłane z mojego LG-D955 przy użyciu Tapatalka

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby ktoś potrzebował, to mam u siebie, a dokładnie w Legionowie k/Warszawy chłopaków, którzy stworzą każdy wydech do każdego samochodu i pewnie za pół ceny podanej w linku powyżej. Legionowo, ul. Handlowa 3

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

A jak jest prosty to nie wyleci ... ?

Pełno jest tematów o tłumikach końcowych - remusa jak u mnie i innych, rm itd, dużo tematów o wycince katów i środkowych, downpipe-ie itd.

Wystarczy poczytać.

Opublikowano
@mikan, u siebie masz dedykowanego remusa do swojego modelu? Jak masz zrobiona reszte wydechu? Ja wlasnie mysle nad dedykowanym remusem do swojego turasa, ale bez ruszania reszty co by w miare cicho dalej bylo. Tylko zastanawiam sie czy warto na sam rlumik 2 tysie dawac...
Opublikowano

Nie warto, ja wydałem 300-400zł, mam przelot pełen - będzie ci głośno to wrzucisz przelotowy uniwersalny ale nie wiem po co ... grunt to wywalić katalizator - o tym też jest milion tematów, bo ktoś co chwile cuduje z zostawianiem puszki i inne shity.

Poczytaj tematy o tłumikach - dużo ja się wypowiadałem i yoshimura, który też miał remusa.

Wielu użytkowników przerabiało na różne sposoby i na różnych końcowych.

Opublikowano
Czyli wychodzi na to, ze lepiej byloby wywalic cala gore i wstawic jakis custom, a koncowy zostawic ori, tylko dla wygladu koncowki wymienic na jakies ladne, zeby nie bylo glosno i zeby jakis efekt poprawy osiagow przy wymianie wydechu byl? Ja czytalem te tematy, nie wiem czy wszystkie bo skupilem sie na 330d.
Opublikowano
Aj ja miałem coś takiego u siebie w swojej karecie. Ale niestety po uderzeniu w sarne dwuruka zagieła się do dołu jak w orginale. Predkośc była zawrotna.
Opublikowano
Ja mam u siebie wycięte katy i końcowy wydech z Eisenmanna i jestem bardzo zadowolony. Jedziesz spokojnie cisza, but w podłogę delikatny basowy pomruk. Niestety cena za taki wydech jest spoooraa

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.