Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema,

 

z taim problemem się borykam w m54b22 -

 

Odpalam zimne na benzynie , jadę chwilę , przełącza się na LPG i od razu chodzi na 5 albo 4 cylindry.

 

INPA pokazuje błędy spalania na cylindrach 5 , 6 czasem inny , różnie ogólnie, do tego błąd 2 sond oraz przepływki. Zależy jak bardzo się "zaczknie" im bardziej i im dłużej sie jedzie tym wiecej błędów :)

 

Na benzynie śmiga ok w sumie, tylko ma lekką telepkę obrotów na jałowym, ale to minimalną w sumie prawie nie zauważalną dla zwykłego smiertelnika, (pewnie odma) , ale po skasowaniu, adaptacji na benzynie nie wyskoczy zaden błąd kiedy jeździsz na samym Pb i tak mozna latac i latac etc.

 

Jak pojeżdzę na benzynie, i przełącze sam na LPG po jakimś czasie na to chodzi normalnie, ale z reguły do pierwszego skrzyżowania, gdzie stoję, obroty na jałowym , 30 sekund i już odłącza cylindry .wywala check, i trzeba zgasic i odpalic jeszcze raz , bo przełączenie na Pb juz nie pomoże wtedy :)

 

Kto pomoże ? Może jakiś problem z zimnym gazem?

 

świece nowe, cewki sprawne jakby co, dolot szczelny, itd ;)

Opublikowano

Ciekawostka - wczoraj po jeździe z błędem na LPG, ale na wszystkie gary, przerzuciłem na Pb i auto stało odpalone, no i zaczęło się to samo co na LPG :)

 

Oring DIS jest ok, tak jak pisałem cały dolot jest szczelny jak DUREX.

 

Nie chce wymieniac wszystkiego po kolei, wiec jak ktos moze cos pomóc jeszcze to poprosze.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.